Continuarea povestii...
Am sunat iar la Autonet si am facut o noua programare. Dupa o scurta plimbare cu masina, a fost urcata pe rampa, verificata, dar fara niciun rezultat. Singurul lucru pe care l-au gasit a fost ceva la bascula (un surub parca) necesitand doar o strangere, in schimb nicio alta problema. Cum zgomotul nu se auzea foarte tare pe drumurile din cadrul zonei Autonet, a ramas sa mai merg cu masina si sa vad daca problema s-a rezolvat.
Dar, din pacate, s-a dovedit ca zgomotul tot acolo a ramas. Asa ca i-am sunat din nou si le-am mai facut o vizita. Iarasi teste cu masina, s-au mai uitat la ea iar, de data asta, li s-a parut ca zgomotul ar putea proveni de la caroserie, ceva din sistemul de prindere, poate. Au tinut sa ma asigure ca au verificat tot ceea ce tine de articulatii si ca, in general, din punct de vedere al sigurantei, nu am de ce sa imi fac probleme. I-am intrebat si de zgomotul pe care l-am putea produce o problema cu rulmentii de la telescoape (asa cum a fost sugerat aici), dar am inteles ca acel zgomot este diferit de cel al masinii mele.
Astfel ca, una peste alta, tot ce ar mai ramane de facut, din punctul lor de vedere, ar fi sa se apuce sa demonteze sa vada de unde din alta parte ar putea proveni zgomotul. Ceea ce, complicat si de lunga durata, am hotarat ca nu merita facut.
Ca de obicei, oamenii au fost foarte amabili, iar cele doua vizite nu m-au costat.
Am facut un scurt clip cu zgomotul facut de masina pe un drum cu pavele:
Seamana cu ce stiti ca era la voi?