0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
...pot foarte lejer sa-ti aduca volanul "la drept" (iar masina chiar SA MEARGA drept) in timp ce geometria sa fie total aiurea;
Am avut multe situatii si masini care mergeau drept pe drum, fara nicio problema, chiar si fara sa tii de volan. Insa rezistenta la rulare era imensa. Apoi, daca trageai putin de volan intr-o parte, acea masina continua sa ruleze virat pana se inchidea traiectoria de deplasare ori murea motorul ei.@hugbear are dreptate: un mecanic experimentat iti poate schimba o caseta de directie, iti regleaza "la ochi" geometria rotilor apoi iti spune sa te duci direct la stand, sa ai masina in regula. Pana la stand, ai impresia ca masina e ok, dar dupa ce iti regleaza geometria si pornesti din nou la drum, parca masina "aluneca" pe asfalt. Cam asta ar fi diferenta de senzatie intre o masina cu directie buna sau nu.Daca mai si trage intr-o parte, atunci e "varza" ...