Autor Subiect: Sa "Laudam service_uri !!  (Citit de 3328 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline polio_gl

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 17
  • Gen: Bărbat
Sa "Laudam service_uri !!
« : 17.Iun.2011, 02:52:57 p.m. »
SERVICE "INTER AUTO TRADE" CONSTANTA
   Am comandat o pompa centrala de frana pe data de 02.06.2011 telefonic stiind ca pe data de 20.06.2011 voi fi in Constanta sa-mi fie montata.
   Am sunat luni 06.06, marti 07.06, am trimis mail pe 07.06 si 08.06 pentru factura de avans (care mi s-a promis ca vine pe 03.06.2011).
In sfarsit am primit factura pe 10.06. cu asigurari ferme ca deja comanda este plecata si nu sunt probleme pana pe 20.06. cand am programat reparatia.
   Dupa plata facturii pompa este "tot pe drum din Ungaria" fara nici o speranta reala. Azi este 17.06.2011 nu mi se garanteaza venirea pompei iar alt drum la Constanta mai pot face peste o luna, eu fiind din Galati.
    SI E POMPA DE FRANA, E DEFECTIUNE LA SISTEMUL DE FRANARE !! so .. nu pot folosi masina.
Multumesc pe aceasta cale SERVICE "INTER AUTO TRADE" CONSTANTA, si cine va face ca mine, ca mine sa pateasca.
Intrebare : cum ii pot strange de gat LEGAL ??
 

Offline FaliT

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 844
  • Gen: Bărbat
  • i just lOve the Sx4 ;x
Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #1 : 17.Iun.2011, 03:34:53 p.m. »
Protectia consumatorului ?
Suzuki sx4
Motor : 1,500
An Fabricatie : 2008 Culoare : Black
 

Offline Laurentiu

Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #2 : 17.Iun.2011, 03:58:22 p.m. »
SERVICE "INTER AUTO TRADE" CONSTANTA
   Am comandat o pompa centrala de frana pe data de 02.06.2011...Azi este 17.06.2011 nu mi se garanteaza venirea pompei iar alt drum la Constanta mai pot face peste o luna...cum ii pot strange de gat LEGAL ??
Serviceul nu cred ca are (aproape) nici o vina in toata tarasenia asta. Vinovat esti TU. Programarea unei reparatii in service o faci OBLIGATORIU dupa ce ai piesa in mina si nu inainte sau in timpul cit aceasta este pe drum.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline polio_gl

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 17
  • Gen: Bărbat
Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #3 : 17.Iun.2011, 04:11:29 p.m. »
Service-ul "fara vina" m-a asigurat ca NU E NICI O PROBLEMA - de pe 02.06 pana la 20.06 sunt 3 SAPTAMANI.
Eu cred ca am fost mintit si nu s-a trimis comanda la timp. (asta daca au trimis-o si acum). Si programarea am facut-o in baza asigurarilor ca "nu e nici o problema" In alte conditii faceam comanda la o firma online sa mi-o trimita in Galati.
CONCLUZIA : NU EXISTA SCUZE PENTRU SERVICE
 

Offline Laurentiu

Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #4 : 17.Iun.2011, 04:20:39 p.m. »
CONCLUZIA : NU EXISTA SCUZE PENTRU SERVICE
Te inteleg destul de bine dar, "vorba nu se coase la dosar" asa ca legal nu ai nici o acoperire.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline polio_gl

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 17
  • Gen: Bărbat
Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #5 : 17.Iun.2011, 04:31:00 p.m. »
Asa am gandit si eu dar poate altii dupa mine vor fi mai destepti sa ceara termen de livrare specificat in scris si poate NU DE LA ACEST "PSEUDOSERVICE" !
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #6 : 17.Iun.2011, 05:18:40 p.m. »
Cred ca subiectul trebuie mutat in sectiunea Suzuki Club ROMANIA > Diverse > Service SUZUKI pentru ca de "profesionalismul" serviceului respectiv se pot lovi si posesorii de alte marci Suzuki, nu doar de SX4.

Offline Myhay

Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #7 : 14.Oct.2018, 03:50:44 p.m. »

Dupa logica mea, consider ca vorbele tale ar avea sensul corect (si ar fi utile) daca in realitate lucrurile chiar ar sta precum spui – te forteaza cumva Reprezentanta (sau cine vrei tu) sa iei piesele de la ei / iti tine masina ostateca pe elevator (sau pe tine) pana cand iei piesele lor / iti sta cineva cu pistolul la tampla in timp ce iti preiau masina pentru servisare / samd. Dar lucrurile nu stau asa, nu ?!

Fctie. de costurile de functionare (cu personalul, cu chiria, utilitatile, echipamentele) si de pretul la care obtine si el produsele re-comercializate (dat de volume, discount-uri de moment etc) , un dealer are un anumit nivel de preturi sub care nu poate cobori - de el depinde ca respectivul nivel sa fie unul competitiv.


Practic da , ma forteaza pentru ca : ma leaga de service-urile lor prin garantie. Orice fac la masina in alt service ( revizie , schimb piese ,ulei , filtre etc) pierd garantia. Cu asta te ameninta. Deci sunt legat de ei pe perioada garantiei si ei stiu asta de aia si se arunca la preturile alea la piese si manopera. Eu alta varianta de servisare a masinii nu am fara sa pierd garantia. Crede-ma am service de 10 ori mai bun decat orice reprezentanta Suzuki in tara asta ( ma refer la mecanici in speta) la care am mers de ani de zile cu masinile vechi. Dar nu ma pot folosi de asta. Costuri de functionare au toate service-urile , indiferent ca este reprezentanta sau nu. Ca nu au la acelasi nivel ridicat , da , adevarat dar tot au. Nu-mi spune mie ca nu sunt alte service-uri care au un numar egal sau mai mare de angajati , care au o locatie ( ca suprafata ) la fel de mare sau egala cu cea a reprezentantelor. Si aia au costuri cu personalul , si aia aduc piese pe comanda si au contracte cu furnizorii si distribuitorii de piese auto ( Unix , Autonet etc). De unde stiu eu ca reprezentanta nu are contract tot cu Unix cum au si alte service-uri normale? Lor le dau preturi mai mari sau cum? Posibil da , dar sunt sigur ca isi pun ei adaos tocmai din cauza asta , ca stiu ca esti legat de ei cu garantia si n ai ce sa faci stiu ca te duci indiferent ca ti convine sau nu. Pe asta mizeaza.

O sa zici ca de ce mi-am mai luat masina noua si ca am dat pe ea atat si ma zgarcesc acum la revizii ca trebuia sa fiu constient. Am fost constient si sunt,  ca nu e prima masina noua luata. Ce ma deranjeaza pe mine este ideea asta si nesimtirea lor de a-ti arunca in fata preturi exorbitante fara un temei real. Ma deranjeaza ca cer pe o piesa cat nu face efectiv piesa aia. Calitate in plus nu ai si nici siguranta la ele. Dovada unii colegi de aici de pe forum , cand au avut probleme de garantie.... nu mai zic....o dau din colt in colt , se fastacesc tot ca nu beneficiezi pe buna dreptate de garantie. Dar ei te tin legat de service-urile lor tocmai din motivul asta. Pai cum vine asta? E o nebuloasa , un cerc vicios. Pana la urma asa este ai dreptate , este democratie , piata libera , pui ce pret vrei si consideri. Cui ii convine bine cui nu. Aia e. De asta am ales singura solutie cat de cat benefica de mijloc - sa vin eu cu piesele mele la ei.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline enicky

Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #8 : 14.Oct.2018, 08:10:47 p.m. »
 @Myhay d.p.m.d.v. nu trebuie sa te scuzi absolut deloc !
  Daca cineva are curiozitatea sa observe(si sa si inteleaga!), traseul este urmatorul : service Radacini ia piesa de la divizia lor de piese auto(Piese-auto Radacini) isi pune un adaos consistent(50-100-150%), ti-o monteaza pe masina si te taxeaza si la manopera binenteles.(ca doar n-o monteaza gratis!)
  Autonet la fel, comanda piesa la firma lor de distributie piese, isi pune si el(service-ul) adaos si ti-o vinde/monteaza pe masina.
  Si la final, tot noi clientii, le plangem de mila !!!!
  Ce nu intelegem noi este faptul ca pe la noi "piata" nu functioneaza tocmai corect(ca in Vest), la noi se mai fac si intelegeri.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline rexkrokiDAU

Re: Sa "Laudam service_uri !!
« Răspuns #9 : 14.Oct.2018, 08:20:20 p.m. »
Cum funcționează piața în vest?