Foarte "bun". Lungimea suprafetei utile este scurtata cu grosime scaunului pliat si lipit de spatarul scaunului din fatza in comparatie cu masinile ce pliaza spatarul peste sezut.
Cam asta vroiam şi eu să zic. Mi se pare aproape inutil sistemul. L-au făcut doar pentru că nu au reuşit să obţină o suprafaţă suficient de plană la plierea normală a spătarului banchetei. Bun la cărat ceva ce tre' să stea musai pe plan, dar să fie scurt.
Magic-scaunele de la Honda generează - la plierea normală - o suprafaţă plană de la buza hayonului până în scaunele frontale, iar la plierea "magică" iscă o văgăună înaltă de vreun metru şi ceva şi lată de vreo 45-50 cm. Închipuiţi-vă acolo 2-3LCD-uri, o unitate exterioară AC şi aia interioară peste sau alte cumpărături la "cutioaie" care vă mai vin în minte. Băgate rapid, din 2 mişcări (ridicat şezutul, apoi băgat "mortul" pe uşă). Dar asta vine la pachet cu o podea coborâtă (gardă joasă) şi cu o suspensie posterioară mai pretenţioasă (ca să fiu elegant).