Cine pe cine, de ce si impotriva cui sau a ce protejeaza nu stiu. Dar cred ca aratatul cu degetul nu tine de foame.
Încercam doar să fac haz de necaz deoarece eu consider că obligativitatea echipării autovehiculelor noi cu aceşti senzori de presiune reprezintă o găselniţă pentru a mai obţine nişte bani de la cumpărători pentru opţiuni cvasiinutile ...
Dacă la acest proiect lucrau cei de la Timişoara, ei au explicat cu foarte mult bun simţ că aceşti senzori sunt foarte utili pentru anvelopele platformelor pentru transporturi grele / agabaritice rutiere, pentru basculantele gigant, autovehiculele de competiţie ori pentru controlul dispunerii încărcăturii şi aprecierea centrajului aeronavelor cargo. Pentru o tigaie de o tonă care circulă pe asfalt cu viteză legală, echipată cu anvelope de tehnologie recentă la limita admisă a uzurii nu au utilitate practică
din punctul meu de vedere. Pot verifica presiunea la fiecare alimentare cu combustibil, înaintea oricărui drum mai lung ori când mi se pare că aplatisarea anvelopei este mai mare la una din roţi. Bine că nu au intrat alţi producători pe fir că trebuia să montăm câte un smartphone la fiecare anvelopă care să-l apeleze pe Dorel să dea fuga cu compresorul de aer la maşina ce a pierdut 0,2 atm din roata spate-dreapta. Ştiu o blondă care a circulat câteva luni cu un arc faţă rupt la un Ford Fiesta dar a sesizat totuşi un zgomot nou la maşină. Posibil să existe şi
driveri care să circule cu anvelope sparte convinşi că au de-a face cu vânt lateral.