0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
1. De ce mor românii pe şosele? Principalele CAUZE .............. Vad ca "bautura" nu intra in decalogul cauzelor iar "alcooloscopul", nu cred ca este altceva decit un cistig al cuiva care are nevoie subita de o piata de desfacere pt niste produse care nu se vind.
...e un articol scris de-un Gigel care-a gasit si el motive pentru accidente.
Ai fost implicat in vreun accident auto mai serios ?
Laurentiu, nu o sa ma lansez in polemici cu tine; nu e prima oara cand te "focusezi" pe ceea ce eu consider a fi exceptii (sunt atatia de "daca" in afirmatia ta, incat discutarea lor ne-ar ocupa timpul si topicul o luna de acum incolo)...O alta masura pe care nu am vazut-o adusa in discutie in acest proiect de lege: controlul medical/psihologic mai riguros al persoanelor peste o anumita varsta si limitarea in consecinta a accesului acestora la volan. Si ca sa fim totusi pregatiti dpdv al "imobilizatorului cu etilotest" (ALCOLOCK pe numele), am gasit ceva documentatii la nivel EU si un pret in UK.
Cit priveste "urcatul la volan" se poate ca altii mai tineri sa nu mai poata face asta.
Cind spui "pensionar", cred ca dupa mintea ta sint doar cei trecuti de virsta de 60-65 ani. Ei bine, situatia nu sta chiar asa.
- prin prisma functionarii imobilizatorului, din poze vad ca e vorba de un dispozitiv in care soferul sufla (nu vreun senzor ratacit prin habitaclu) -> imi vine greu sa cred ca e atat de sensibil la aerul din habitaclu (mai mult decat atat are si functie de "override" in caz de urgenta).
din poze vad ca e vorba de un dispozitiv in care soferul sufla (nu vreun senzor ratacit prin habitaclu)
Si la ce mama draqu e bun aparatu' asta ...
Asta e.