Aveti vreo idee salvatoare ?
Imi pare rau sa aud ...
ca in aceste conditii inca mai iei in calcul varianta Wizzair.
Deci compania x se trezeste sa mute zborul meu pe un alt aeroport la 500 de km si in alta zi; iar EU, clientul, trebuie sa-mi schimb toate planurile pentru privilegiul de a fi in continuare clientul companiei. Asa inteleg eu din postare (
daca gresesc). Thanks but no thanks:
- nici daca pentru asta mi-ar returna banii pe bilet si m-ar duce gratuit
- nici macar daca m-ar lua de-acasa din pat, m-ar duce la Bucuresti, m-ar caza, m-ar duce la avion, mi-ar asigura toate mesele de cand ies pe usa casei mele din Cluj si pana la destinatie
- nici daca m-ar pune la clasa lux si mi-ar da loc cu jacuzzi si 5 stewardese incluse in program ...
- nici daca mi-ar plati costurile modificarilor la cazare la locatia vacantei ...
- sau poate ca da ... in functie de ce compensatii ofera
Asadar, din moment ce topicul exista ... inteleg ca nici vorba ca (,) compania sa fi venit cu variantele mai sus amintite. Insa varianta renuntarii la calatorie cu rambursarea banilor e imposibil sa nu existe. Si daca iei in clacul efortul, disconfortul, carburantul, uzura masinii, riscurile asociate rularii pe drumurile (noastre toate) patriei, parcarea, "deranjarea" cunostintelor din Bucuresti (si/sau eventuala cazare) atunci schimbarea companiei cu oricare alta care pleaca din Cluj, chiar daca la pret simtitor mai mare si cu escala pe undeva prin Europa ... e un mizilic. Dar asta e opinia mea personala, emisa fara a cunoaste detaliile aventurii
. In plus ... de gustibus ...
P.S.
Imi dau seama ca postarea mea suna a repros
dar nu e. E de fapt amaraciune
ca omul cinstit si la locul lui asa face ... zice lasa bre, sa nu facem scandal. Mai intalnesc un suzukist la Bucuresti, il mai vad pe Costica prietenul din copilarie, mai admiram pe drum "peisagiul" patriei ... Iar in timpul asta kkkkompania x isi permite sa faca lucruri de-astea fara a oferi nimic pentru satisfactia clientului. Si nu numai ca-si permite ... dar chiar prospera, pentru ca (,) clientii continua sa aiba bun simt ... si uite-asa, comportamentul asta devine ghid de bune practici in loc sa fie bomboana de pe coliva falimentului.