Hai sa-ti "stingem" curiozitatea.
Agenta cu care am negociat timp de 14 ani la Allianz tocmai a parasit (scârbita) firma.
Cea care m-a preluat a crezut ca sunt novice si a încercat sa ma traga în piept, la figurat - ca daca era la propriu poate ca mai "negociam".....
Pentru modelul meu Passion 1.4 boosterjet 2WD cu dotari suplimentare de 600 de euro (bulbar fata+spate) suma asigurata pe 2022 era de 12.000 de euro.
(dupa alte 3 polite semnate în care apareau aceste dotari suplimentare, desteapta s-a trezit sa-mi ceara dupa 3 ani înca o copie dupa factura de achizitie a acestora cu toate ca în 2019 anexasem acea factura la oferta de casco).
Degeaba i-am explicat ca pe mobile.de si alte site-uri de vânzari modelul detinut de mine ajunge chiar si la 17-18000 de euro, am fost trimis la plimbare si mi s-a spus ca suma maxima pe care o permite programul este de 13000 de euro; Allianz, fiind nemti - fara vreo legatura cu industria auto, probabil ca înca n-au auzit de criza componentelor auto si de scumpirea SH-urilor la niste preturi ireale.
Asa ca l-am sunat pe agentul de asigurari al colegului meu (care face doar RCA la acesta) si i-am explicat situatia si ce anume doresc.
Omul, foarte flexibil, mi-a spus ca luna asta sunt al 12-lea client care vine la el de la Allianz si nu-si explica ce se întâmpla acolo.
La final mi-a asigurat masina pentru suma de 16000 de euro (fransiza 100 de euro) la pretul de 2600 de lei.
RCA m-a costat 430 de lei.
De astazi sunt asigurat la Groupama, dupa 14 ani de mariaj cu Allianz.
PS: Ca idee, la Allianz mi s-au cerut 2200 de lei Casco + 380 RCA pentru valoarea asigurata de 13000 de euro.
Eu zic ca merita 450 de lei în plus pentru o diferenta de 3000 de euro, nu?