@iety - ai avut ghinionul sa dai peste un agent habarnist
Da' de trei ce spui? Doi brokeri, plus agentul contactat telefonic pe site-ul AllianzDirect.
Toti sunt habarnisti? Nu cred. Agentii fac eforturi sa vanda, dar sunt cei din office/centrala care au intrat in vacanta inainte de vreme. Acestia trebuie sa le ofere tot suportul agentilor pentru ca ei "produc". Sa le dea informatiile necesare si, important in acest caz, sa actualizeze sistemul software. Cum sa nu monitorizezi piata si sa vezi ca o masina nou lansata a intrat cu succes pe piata? Cum sa lasi sa-ti scape "o gasca" de potentiali clienti. Cum la o luna dupa ce le sesisezi problema, ei inca sa nu-si fi actualizat sistemul?
Am mai spus mai sus, la centru sunt inflexibili si reactioneaza birocratic. Si @newah are dreptate, sunt neinteresati de maruntisuri - au un portofoliu corporate (flote de companii) mare, precum si o gramada de clienti cu masini bengoase care cotizeaza gros.
Dupa 11 ani de colaborare fara probleme, in conditiile prezentate, fara regrete am ales sa dau banii altei companii.