0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
La ce te referi cand spui asta?
Leon-ul sotiei (motor AXR 101cp 240Nm tractiune fata)
seat ul e gandit sa mearga in principal pe drum fara rampa, sx4 sa mearga si pe drum in rampa )
adrian_r5 postase la un moment dat o curba de cuplu mai clara
la TDI mi se pare ca ai cam 80% din cuplu intre 1800-3800 rpm, pe cand la M16A intervalul e mult mai mic
Am foarte mari rezerve în ce priveşte abordarea rampelor cu SX4 benzinar.Astă iarnă am încercat să urc pe un drum forestier (4x4 lock + ESP off). Pe un segment de rampă a "decedat " motorul. În concluzie, teoria conform căreia propulsorul ideal pentru SUV-uri este motorul turbodiesel este verificată în practică iar SX4 benzinar nu face faţă rampelor serioase. .
Multumesc, Adi !Intr-adevar din poza apare ca ai avea la dispozitie peste 140Nm intre 2,200-5,800 rpm... Nu ma asteptam...Asta inseamna ca cei 140Nm sunt pur si simplu insuficienti pentru un SX4 4x4 (mie alta explicatie nu-mi vine in minte) ?