Autor Subiect: Consum combustibil  (Citit de 376723 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Online NicNic

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1960 : 27.Mai.2013, 07:45:43 p.m. »
E posibil sa nu scoata 120 CP sau e posibil sa ii scoata.

Intrebarea ar fi cum ii foloseste: si un tractor UTM 650 avea 65 CP , dar nu putea sa se tina dupa un Trabant ce avea doar 23 CP ...
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline MOTANUL

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1961 : 28.Mai.2013, 10:32:12 a.m. »
Pai eu nu am cumparat bicicleta cu un avion. Am comparat 2 masini cu greutati similarie si cu 5 viteze. Nici una nu are reductor sau roti de tractor.
Si este un fapt indeobste cunoscut ca benzinarele ar trebui in teorie sa fie mai sprintene in linie dreapta comparativ cu dieselul.

Ca sa revin la consum: dau un ban in plus - dar stau in fata. Ei bine lozinca asta nu se aplica la SX4. Dai un ban in plus si ramai si in spate  :baston:
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline adrian_r5

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1962 : 28.Mai.2013, 10:37:07 a.m. »
Eu eram la 5000 de ture cu pedala la fund in SX4
In ce treapta de viteze  :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline MOTANUL

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1963 : 28.Mai.2013, 10:38:17 a.m. »
Am GLX 4x2 120 CP din 2012. Tare tind sa cred si eu ca nu scoate 120 CP nici in ruptul capului. Ma rog, asta e impresia mea...

Asta este si senzatia mea. 120 CP la motor nu inseamna 120 CP la roata. Asta este valabil la orice masina din lumea asta. Doar ca exista producatori care ''umfla'' puterea motorul (transmit informatii false). Asiaticii sunt in top la acest capitol (in special coreeni).

@adrian_r5: eram in vit 2. Viteza la care SX4 inca este sprintena. De aici in sus lipsa de putere este si mai mare.
« Ultima Modificare: 28.Mai.2013, 10:40:35 a.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline adrian_r5

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1964 : 28.Mai.2013, 10:43:03 a.m. »
@MOTANUL ... cam ciudat ... sigur ambreiaju' e "in toate mintile"  :-/

PS - in Seat s-a schimbat cumva viteza in intervalu' de care vorbim  :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline BXXENL

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1965 : 28.Mai.2013, 10:49:23 a.m. »
Nasol, m-as fi asteptat sa ii "rupi fasu" in a 2-a la 5000 de ture...nu stiu cum sunt rapoartele la facelift, dar la asta vechi a 2-a merge pana la 100km/h, cand intra pe limitare.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline adrian_r5

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1966 : 28.Mai.2013, 12:05:39 p.m. »
nu stiu cum sunt rapoartele la facelift
Uite aici spre comparatie ambele variante:

nou                   vechi   

la asta vechi a 2-a merge pana la 100km/h, cand intra pe limitare.
La partea asta cu a 2-a pina la 100km/h SX4 M15A vechi nu sta asa bine ca Swift M13A din aceeasi generatie.
« Ultima Modificare: 28.Mai.2013, 12:17:56 p.m. de adrian_r5 »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline BXXENL

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1967 : 28.Mai.2013, 12:12:49 p.m. »
Aha, deci si asta  nou sta la fel, doar a 5-a e mai lunga la facelift.


La partea asta cu a 2-a pina la 100km/h SX4 M15A sta mai prost decit Swift M13A din aceeasi generatie.

La ce te referi cand spui asta? Are rapoarte mai scurte si demaraj mai bun swiftul, sau rapoarte mai lungi si demaraj mai bun (in ciuda etajarii)?
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline shogunu65

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1968 : 28.Mai.2013, 12:26:53 p.m. »
trebuie cautat cat este whp (Wheel Horse Power) pentru ambele masini .... ar trebui sa existe undeva la specificatiile de pe site uri din U.S..

eu cred ca seat ul transmite mai multa putere la roata din cei 101 cai. SX4 e gandita altfel .... daca pui 4x4 si nu ai foarte multa mecanica implicata ... rapoarte /diferentiale etc. nu ai cum sa vrei si viteza si 4x4 ....

seat ul e gandit sa mearga in principal pe drum fara rampa, sx4 sa mearga si pe drum in rampa :))

din motorul ala de 1.6  aspirat nu stiu cat de mult se putea scoate. Repet .... se poate sa te faca si unul cu un polo 1.2 benzina .... daca la roata ajung mai multi cp
 

Offline MOTANUL

Re: Consum combustibil
« Răspuns #1969 : 28.Mai.2013, 12:32:26 p.m. »
@MOTANUL ... cam ciudat ... sigur ambreiaju' e "in toate mintile"  :-/

PS - in Seat s-a schimbat cumva viteza in intervalu' de care vorbim  :-/

Nu. Amandoi eram intr-a doua. Sotia probabil intre un 2500-3500 si eu intre 4500-5500. Socoteam pana la aceasta isprava ca macar tin pasul cu seatul daca nu il si depasesc. Dar experienta practica a aratat ca ma indepartam usor. (avea 3-4 caluti in plus la roata fata de mine).
Nu va inchipuiti ca era racheta. Eu stateam pe loc si ea trecea ca vantul si ca gandul. Pana sa schimbe viteza (2/3) luase cam 2 metrii in plus. Eu ma asteptam sa micsorez distanta la turatia aia. Cand am remarcat ca se departeaza m-am uitat la turometru si trecusem de 5000 ture. Adica eram la o turatie cat de cat optima pentru un cuplu maxim.
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...