0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Pai tocmai la relanti cu motorul rece avem detonatiile cele mai puternice si greu de controlat. In plus, motorul de afla intr-un regim termic tranzitoriu, de incalzire. Din acest motiv, cat e motorul rece, relantiul la Sx4 sta pe la 1300 rot/min si apoi scade pe masura ce se incalzeste, in afara de reglarea avansului si a altor parametri de combustie, injectie sau aprindere...
Cum ti-am zis...cred ca nici de dragul statisticilor n-as fi scos consumuri d-astea cu SX4
La 760,2 km s-a aprins beculetul portocaliu de la benzina, asa ca la 762,0 km am alimentat. In rezervor au intrat fix 44,508591 l benzina (pun numai CO 95). Asta inseamna doar 5,84 l/100km, consum mediu la un plin de benzina.
Abia acumavem un consum relevant Ce motor ai pe masina?PS: Iti dau si masina mea daca crezi ca e doar de la sofer. Sa-mi zici daca mai scoti consumul asta. Oricum nu in viitorul apropiat ca arunca pasagerii cu oua in tine daca mai mergi la fel