0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Sau mai e o solutie. Dat aerul pe recirculare pana se incalzeste putin motorul.Sunt masini la care cand dai cu spatele clima trece automat aerul pe recirculare. La fel face si daca actionezi spalatorul de parbriz
Prima ca sa nu intre gaze, a doua ca sa intre miros de lichid de parbriz.Se poate lega un potentiometru la senzorul de temperatura lichid de racire, si sa ii altereze semnalul, a.i motorul sa creada ca e mai cald? Si sa monitorizezi amestecul sa vezi cum e influentat? Ce alte semnale mai foloseste ECU pt a imbogati amestecul atunci cand motorul e rece si sondele lambda sunt ignorate? Se poate face o resoftare pt a modifica hartile de injectie pt aceste momente?
Pai de ce ne-ar pune probleme semnalul senzorului de detonatii? Are tendinta sa detoneze la relanti cu motorul rece? Din reglajul avansului cred ca se poate face ceva in directia dorita de noi, si asta pe orice plaja de turatii.
Pai de ce ar fi puternice, cantitatea de benzina injectata e mica si cuplul dezvoltat e mic si el. Oricum, poti sa interceptezi si semnalul senzorului de detonatii si sa vezi daca schimbarile au indus detonatii.Nu trebuie sa tai kile de benzina, sau sa umblii drastic la avans. O gadili doar un pic.