0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
La plecare a fost alimetat plin ochi, la fel si la intoarcere. Pentru 135,2 km rulati (cf. afisarii CB) au fost alimentati 5,45 l benzina CO95. Consumul la pompa revine 4,03 l/100km !Daca asa avea un drum ca acesta lung de 1000 km, as incerca sa fac un parcurs de minim 1000 km cu un plin de rezervor.Dar in conditiile reale din Romania, cred ca la regimul economic folosit acum, as realiza o medie de 5 - 5,5 l/100km. Sa spunem un parcurs de 750-maxim 800 km dintr-un plin.
-pentru SUVI, am observat ca motorul se simte cel mai bine intre 1800-2300 rot/min, dpdv silentiozitate, demaraj suficient, consum mic, etc.
Cu demarajul glumesti nu? E destul de departe de alte motoare de 1.6 benzina la demaraj. Abia peste 3000 rpm simti vreo 100CP la pedala.Pana atunci sunt in pauza de masa
Eu iti dau premiu cu coronita daca mergi 800 km cu pana in 80 km/h. Nu stiu de unde ai atata rabdare - dar este clar ca ma depasesti la acest capitol.IN alta ordine de idei nu stiu cum se nimereste de faci consumurile astea doar la vale. Ai o tendinta de a-ti fura singur caciula.La 135 km marja de eroare este foarte mare. Baga si tu un dus-intors (macar un jumatate de rezervor daca nu mai mult).Ai laudat BC-ul ala pana l-ai deocheat (vad ca diferenta real-BC) e 0,406% (3,6 pe BC 4,06 la pompa). La mine e 0,5 dar la consumuri mai mari ~ 7-8%. Daca este sa fac proportia al tau are eroarea mai mare .Pana nu faci un consum de 300-400 km minim ne dam cu parera. (poate sa fie acelasi - dar abia atunci va fi relevant).
Nu cred ca voi merge vreodata 800 km in aceste conditii: e chinuitor pentru mine!. Ar trebui o motivatie prea puternica, nu doar curiozitatea....
Eu nu am laudat CB de la SUVI: mereu am spus ca arata gresit...
Masina cu consum mic este aia care iti consuma 5% la 140 nu la 70km/h.