0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Intr-adevar, la SUVI nu am avut consum mai mic de 6,5% (minim a fost de 6,59%). Dar niciodata pana acum nu am respectat regulile ca atunci cand a inregistrat pe CB 4,4% (atentie ca am scis: pe CB!).Cu Sx4 107CP (am ambele variante..) am verificat consumul la diverse viteze: la 130 avea 7,8%, la 140 era 8,4%, iar la 160 circa 9,6%. Incaodata avertizez: este vorba de consum mediu pe CB, cu observatia ca la modelul de 107CP eroarea de afisare la CB este mult mai mica !
Daca imi explici si mie cum ai reusit sa reduci consumul cu 5-10 procente, voi fi urmatorul client din service ca sa fac aceasta interventie. Pana atunci pot considera ca este numai o opinie subiectiva, deoarece conditiile de testare-verificare nu au fost aceleasi (inainte si dupa interventie).Perfect de acord cu tine ca un consum de 6,5-7,5 l/100km este ceva uzual pe drumurile din Romania (unde se merge cam cu 90-110 extraurban si cat te lasa politia prin localitati...). In aceeasi plaja se inscriu consumurile reale notate de mine la SUVI.
Singura relevanta a consumului ala de 4,4 la vale este ca masina ta nu a consumat sub nicio forma sub 6% pe real si eroarea intre consumul real si cel afisat este mai mare la SX4 107 decat la mine SX4 125 CP si anume de 1,6l in extraurban (si din ce am remarcat am printre cele mai mari erori intre real / BC). La mine eroarea mare este in urban - ~ 2l% In extra coboara la 0,5%.E cu atat mai derutant cu cat afirmi ca masina ta sub nicio forma nu a scazut sub 6.59 (consum minim la care ne regasim marea majoritate)Daca cobori sub 50-60 km/h consumul creste nu scade (poti mergi 30km/h ca tot nu obtii un consum mai bun. Consumul cel mai bun e undeva intre 50-80 km/h.
Martor este nevasta care a ajuns la boiling point cand mergeam cu 80 km/h pe autostrada (am mers odata inainte si odata dupa slava domnului ca dormeam pe pres daca o mai tineam asa). Abia de la 110 km/h in sus vad mancare calda
A mea se activeaza de la 110 km/h in sus (LNV - limitator natural de viteza)