0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Si dupa aia sa discutati si despre motivul pt. care trebuie schimbat catalizatorul/sonda lambda.
Cel mai mare pericol e lipsa presiunii de ulei....................Cat timp masina se misca, si tu esti finut cu acceleratia, poti merge "subturat".
De ce duci la extrem ce am zis?
E foarte putin relevant. Mie imi scrie 7,3 in Bucuresti BC-ul daca merg ponderat (7,3 minim-8 maxim). Si in realitate toate consumurile in oras sunt peste 9.Ca regula generala: daca mergi subturat rau BC-ul arata putin.In realitate consumul este mai mare pentru ca randamentul motorului este prost cand stai cu masina subturata. (si asta am verificat pe mai multe masini, motoare, puteri etc). La diesel e posibil sa scoti un consum bun cand mergi subturat. La benzina 99% nu.Verifica si pe real si ai sa vezi ca ajungi la aceeasi concluzie cu mine.
Am scos cel mai mare consum de pana acum in Bucuresti. Afisa 8.0 (ceea ce este enorm pentru masina mea ) si a avut un consum real de 9,9%.Motivul: am condus mai vioi in ultima perioada decat de obicei. Dupa ce am facut consumul ieri am vrut sa vad daca problema este utilizatorul sau masina. (adica am mers mai ponderat).Consumul afisat 7,5% (de obicei statea batut in cuie pe 7,6 in Bucuresti). Problema a fost identificata: utilizatorul.
99% nu scoti consum real mai bun nici in oras nici extraurban (conditia ar fi sa nu mergi cu 80-90; sa avem aceeasi viteza medie). Faptul ca am scos constant consum real sub 10 in Bucuresti dovedeste acest lucru. Tu scoti 10 pe BC - care poate sa insemne mai mult pe real.9.9% a fost maximul intr-o perioada in care am condus un pic mai sportiv (in nici un caz exagerat). Minimul a fost 9,3 sau 9,4 pentru mers doar in Bucuresti.La intilnirea la care am participat se vorbea de consum in Bucuresti de 12-14% pentru SX4 similar (1.6 euro 5 4x4).