0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Clapeta de aer ce rol are? La motoarele fara VVT cum se face admisia in functie de timp?Ai aici sistemul de alimentare a motoarelor pe benzina. Poate imi poti explica cum e cu cantitatea de aer ce intra in cilindri ca eu nu prea inteleg. http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/14-motoare-benzina-injectie-directa.html
mers 60/80 cu 100/120 km/h
Primul test de consum dupa curatirea clapetei de acceleratie si a valvei EGR. Bucuresti-Tirgu Jiu si retur, 2 persoane, fara AC, mers regulamentar si economic (100-110 pe autostrada, 59 in comunele), benzina de 99 de la AGIP. Am obtinut 6,4 l/100 km pe CB, cel mai bun consum obtinut de mine pana acum.
In ultima perioada am constatat o crestere a consumului la SUVI al meu, in raport cu ce eram obisnuit.Pun aceasta pe seama frigului de afara, mai exact pe faptul ca motorul intra mai greu in regim termic de functionare optima.As aprecia (cu eroarea aferenta unei aprecieri..) ca diferenta de consum ar fi de circa 1 L/100km la consumul mediu in oras (Bucuresti).Mai sunt si alti posesori de Sx4 care pot comenta chestiunea aceasta? Este si la masinile lor atat de evidenta influenta temperaturii exterioare asupra consumului mediu inregistrat?
cand motorul e rece computerul baga mai multa benzina