0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
@Nicnic ai folosit acceasi benzina de la acelasi vinzator, la unele pompe de fapt la toate pompele de benzina 1L de benzina este egal cu cel mult 900ml
Doar ca teorie: o temperatura mai scazuta imbunatateste coeficientul de umplere al cilindrului..............
o temperatura mai scazuta imbunatateste coeficientul de umplere al cilindrului..............
Cilindrul se umple cu aceeasi cantitate de combustibil (aer+benzina); raportul dintre cele doua componente va diferi (benzina mai multa, aer mai putin) ceea ce face ca amestecul sa fie mai bogat si implicit consumul crescut.Cantitatea de combustibil ce intra in cilindru este conditionata de deschiderea supapelor care este constanta.
Asta presupune ca sistemul de injectie sa mareasca cantitatea de benzina, astfel incat sa avem raportul de amestec ideal (aproape de 1). Timpul de deschidere al supapelor poate fi si el variabil, prin sistemul VVT (Variable Valve Timing)