0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Daca nu le cunosti - te dai cu parerea.Ceea ce calculez eu ca consum extraurban cu mersul linistit la 90 km/h nu are nimic de a face cu modul de calcul standardizat al consumului reglementat in europa din 1998 daca nu ma inseala memoria. Toti care au facut facultatea de profil stiu in ce consta.
Ideea e urmatoarea. Ca sa scoti 4%, in conditiile in care in mod normal masina are un consum mediu de 6-7%, in afara ar fi trebuit ca la mers constant cu 70 km/h cei 9km, sa ai un consum de 2-3%, ceea ce e un pic aberant chiar si pentru SX4. O fi un fel de consum instant adunat cu media celor nspe km mersi anterior si impartit la 2.
Consumurile au fost facute dupa ce am alimentat, am resetat CB. Intai am mers cu 60-70 km/h circa 4 km si am ajuns la acel 4% cu 70 km/h. Dupa care am accelerat usor pana la 80 km/h si am mai mers constant, vreo 9 km, inregistrand acel consum de 4,8% cu 80 km/h.
Cred ca nu inteleg foarte bine la ce te referi.6-7% este un consum pentru regin extraurban, la 90-100 km/h. E normal ca la viteze mai mici sa fie inregistrat un consum mai mic....Asadar, revin cu acelesi raspuns:
Renaultul meu 16 din 1967 consuma mai putin desi avea motor tot de 1600 cmc. Un 5,5-6.0 la aceeasi viteza.
Ala avea cutia in fata motorului
Pai este un pic eronat. Dupa restartarea CB consumul ''mediu" sau ce o fi ala imi apare cam 12-13 % in primii 4-5 km. Dupa care scade ... cu cat il resetez mai rar consumul mediu e mai mic (din punctul me de vedere mai inexact). Media la consum cea mai exacta am scos-o dupa aprox 400 km (si in oras si in afara) - 7.4% CB, 7,6% la aceeasi pompa.
Pai este un pic eronat. Dupa restartarea CB consumul ''mediu" sau ce o fi ala imi apare cam 12-13 % in primii 4-5 km. Dupa care scade ...
... cu cat il resetez mai rar consumul mediu e mai mic (din punctul me de vedere mai inexact). Media la consum cea mai exacta am scos-o dupa aprox 400 km (si in oras si in afara) - 7.4% CB, 7,6% la aceeasi pompa.