"Caz tipic de ghinion" ca sa citez pe cineva....
Explicatia cum ca se cunoaste problema (oarecum) si faptu' ca fac asa doar la rece ma lasa.....Daca este o problema de care se lovesc mai multi posesori de SX4 (se pare ca aici sunt cele mai multe prbl de acest gen) este inca o bila neagra pentru furnizorii de piese alesi de fabrica din Ungaria.
Zici ca au facut o masina care tre sa ruleze numai pe uscat, un asflat cat mai bun iar temperatura sa fie intre +5 si +25 (cine stie ce manifestari ciudate o avea la vara cand piesele se dilata). Off...
Deci...problema se intalneste la:
1. Khaos, masina din lot nou, 2008, care are mai putin de 2000km
2. 03EMH, masina din lot vechi, 2008, care are sub 8000km
3. miocrl, masina din 2007 care are ceva km la bord (aprox. 30000km) deci la el poate chiar se impune o schimbare de bucse.
Se mai anunta cineva sau e o problma izolata?
P.S. Si io am avut problema asta (cel putin era asemanatoare) dar nu era frig in perioada respectiva dar si-a revenit de la sine.