Autor Subiect: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)  (Citit de 11576 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Alex-Swift 1.3 GLX

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #10 : 29.Mar.2011, 08:17:49 a.m. »


E bine...inseamna ca nu sunt eu singurul lunatic care vrea sa renunte la jentile de tabla  :good:

nu.. suntem doi :P
 

Offline danker

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #11 : 29.Mar.2011, 09:16:34 a.m. »
- Ce sa zic, pentru noi romanii imaginea este pe primul loc....numai ideea sa stau la coada cand dau primii fulgi ( ca tot romanu' "prevazator") sa dau niste bani multi, pentru serviciile  unor indivizi care nu stiu nici care este ordinea de strangere a prezoanelor, daramite sa te mai increzi in perfectiunea echilibrarii unei roti (eventual murdare) atunci cand e graba mare si toata coada e iritata si nervoasa. iar baietii de la vulcanizare nu vor decat sa marce banul....... ca vorba aia, cam asa sunt serviciile in tarisoara noastra.  Daca insa nu conteaza argumentele de ordin practic si material esti foarte tanar si criza nu te afecteaza.....atunci cred ca solutia optima ar fi cumpararea unui alt set de jante de aliaj alt model ca sa alterneze placut modelul de iarna cu cel de vara criteriile estetice rezolvate " orgoliu reperat" si totul e ok.  :good:
- Despre partea cu cricul.....ma gandesc ca daca  esti fro' domnisoara miniona, cu fusta scurta, decolteu generos, unghii lungi si siliicoane in buze, e posibil sa nu te bagi la schimbare de roti. Dar noi bajetii..... daca ai peste 20 de ani, esti  barbat, in sensul ca ai ceva intre picioare, nu ai burta prea mare, daca te apleci nu vomiti ultimele 3 cefe de porc mancate, poti sa te schimbi un pic de costumul de angajat (sclav) de multinationala, sa-ti scoti un pic Handsfree-ul  din urechiusa, banuiesc ca nu am avea o problema prea mare.  ;)
« Ultima Modificare: 29.Mar.2011, 09:25:15 a.m. de danker »
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline BXXENL

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #12 : 29.Mar.2011, 09:25:14 a.m. »
Nici nu am mai luat in calcul baietii care nu-ti mai strang prezoanele (un prieten cu mondeo a plecat de la autosoft cu ele nestranse, 2 zile mai tarziu mai avea un singur prezon pe roata din spate, nu stia ce-i bate, altul a plecat cu unul nestrans  de la o alta vulcanizare si l-a pierdut pana a 2-a zi), sau cei care ti le strang la un cuplu mult prea mare de ti se rup prezoanele. :(
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14536
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #13 : 29.Mar.2011, 09:25:34 a.m. »
Si, dupa cum am zis la alt topic, nici doua randuri de roti nu te scutesc de testarea echilibrarii. Eu am avut 2 roti din 4 descentrate, la al treilea montaj pe masina.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline danker

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #14 : 29.Mar.2011, 09:30:40 a.m. »
- Si mie mi s-a intamplat, grabit fiind sa platesc " serviciul "  la casa, unul din " specialisti " a uitat sa-mi mai stranga prezoanele cu coarba, imi este si jena sa recunosc, consider ca este vina mea ca nu am supravegheat intreaga operatiune, de la ei nu mai am nici o pretentie.  :(
- Eu o echilibrare corecta nu am reusti sa fac decat la Autonet, cred ca era a III a incercare.
« Ultima Modificare: 29.Mar.2011, 09:56:04 a.m. de danker »
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline Laurentiu

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #15 : 29.Mar.2011, 10:14:16 a.m. »
...consider ca este vina mea ca nu am supravegheat intreaga operatiune...
Nu trebuie s-o supraveghezi; trebuie verificate prezoanele la stringere cu coarba (cheia de roti).

P.S. Am pina in momentul de fata 2 coarbe rupte din cauza stringerii piulitelor de roata la vulcanizare cu cheia pneumatica. In caz de pana, ii las doar sa imi apropie prezoanele de janta iar stringerea definitiva eu fac eu.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Cristi

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #16 : 29.Mar.2011, 09:42:31 p.m. »
- Despre partea cu cricul.....ma gandesc ca daca  esti fro' domnisoara miniona, cu fusta scurta, decolteu generos, unghii lungi si siliicoane in buze, e posibil sa nu te bagi la schimbare de roti. Dar noi bajetii..... daca ai peste 20 de ani, esti  barbat, in sensul ca ai ceva intre picioare, nu ai burta prea mare, daca te apleci nu vomiti ultimele 3 cefe de porc mancate, poti sa te schimbi un pic de costumul de angajat (sclav) de multinationala, sa-ti scoti un pic Handsfree-ul  din urechiusa, banuiesc ca nu am avea o problema prea mare.  ;)
Da, sigur ca as putea, dar sincer nu vad scopul cand nici macar daca fac o pana acest "skill" nu ma ajuta deoarece nu am roata de rezerva ci kit de pana. Nu e nici interesant nici distractiv sa schimbi o roata.  ;)

Eu am ales sa fac schimbul de 2 ori /an pe jantele originale si, dupa +3 ani si 6 schimburi cauciucurile/jantele nu sunt maltratate decat de rulaj ( cauciucurile de vara sunt la ultimul schimb).
Avantajul, in afara de cel estetic, este ca am tot timpul rotile foarte echilibrate. 
Costuri la fiecare schimb + echilibrare: 70 lei.
Bafta!
Da, cred ca asta am sa si fac. In plus, daca nu ai o boxa sa stochezi al doilea set de jenti si cauciucurile, trebuie sa platesti stocarea lor la un garaj/depozit, deci costurile la sfarsit sunt similare.

Asta imi aduce aminte ca in Romania am avut placuta experienta ca in timp ce urcam cu primele doua jenti cu liftul, sa raman blocat in lift pe la etajul 2. Si ca sa fie tacamul complet, mai stateam si la etajul 8. Nu e nevoie sa spun ca nu a fost cea mai placuta seara din viata mea, mai ales ca rotile erau destul de grele si a trebuit sa le urc in ture.
- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline BXXENL

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #17 : 29.Mar.2011, 11:51:44 p.m. »
Janta+cauciuc ocupa acelasi volum ca si cauciuc simplu. Kitul de pana nu te ajuta daca iti tai cauciucul, doar daca il intepi.

Desigur, am putea sa aducem argumente si contra argumente pana maine, noi tot pe-a noastra o tinem.  >:D<

In final, fiecare face cum ii vine lui mai usor, important e sa avem cauciucuri adecvate sezonului.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline ASZ

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #18 : 01.Apr.2011, 03:20:34 p.m. »
nu.. suntem doi :P
3 .. si as adauga la avantaje faptul ca echilibram periodic rotile (inclusiv rotirea cauciucurilor), ceea ce cu varianta celor 2 seturi complet echipate, nu prea s-ar mai face, decat la inlocuirea unui set de cauciucuri.
Avantaj la .. directie mai buna. :)

Offline costin_bad

Re: Schimbarea sezoniera a cauciucurilor (metode si preturi)
« Răspuns #19 : 03.Apr.2011, 08:30:53 p.m. »
Citat
echilibram periodic rotile (inclusiv rotirea cauciucurilor)
Citat
Avantaj la .. directie mai buna
Dezechilibrarea o simti imediat in volan si poti sa te duci atunci... eu n-am avut probleme ca, o data echilibrate, sa se mai dezechilibreze... nu mi-au sarit plumbii (desi, in trafic, personal capacele mi-au sarit de multe ori :-))). Iar rotirea cauciucurilor (ca si depozitarea) se face la fel... cu sau fara janta.
Desi depozitarea are oarece diferente, conform pozei atasate.
BXXENL si noi suntem doi...

Deci anvelopele depozitate fara janta tre' sa mai le si rotesti, tot la 4 saptamani o data.
« Ultima Modificare: 03.Apr.2011, 08:35:22 p.m. de costin_bad »
  • sx4*4
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”

Margaret Thatcher