Autor Subiect: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina  (Citit de 101593 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #330 : 17.Sep.2015, 08:32:28 a.m. »
... rescriere de soft si schimbare catalizator gratuit...
Sint curios daca cei ce si-au anulat de pe masini (prin eliminare si fara rescriere de soft) catalizatorul mai au probleme cu aceasta eroare si daca li s-a mai aprins becul de atentionare in bord.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #331 : 17.Sep.2015, 09:07:54 a.m. »
O cautare banala gaseste gramezi de discutii despre aceasta eroare, toate cu referire la senzorii de oxigen si nici macar una la soft.

Fiind o grămadă de producători auto, este posibil să fie unul / puţini producători de senzori de oxigen. Şi atunci e firesc ca aceştia să aibă o durată de viaţă ştiinţific planificată. Funcţionarea defectuoasă a sondei distruge catalizatorul ?! Păi şi ăla trebuie înlocuit. De fapt au apărut modele noi de maşini şi avem megaoferte, inclusiv buyback !
Uite aşa salvăm planeta, conştienţi că resursele acesteia sunt limitate ...

P.S. Mai puteţi viziona  "The light bulb conspiracy"  pe www.youtube.com.
« Ultima Modificare: 17.Sep.2015, 09:11:15 a.m. de sxtelu »
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline ciocoiconstantin

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #332 : 07.Oct.2015, 09:42:52 p.m. »
De ceva timp mi se aprinde si mie martorul buclucas,[motor 1,6 150 000km]  ,mers subturat sau sportiv nu are treaba se aprinde cand vrea el.IL resetez prin scoaterea bornei.Azi am fost la ITP ior noxele au iesit la limita dupa multe reprize de turat motorul lasat la relanti etc.Inginerul ma intraba daca mi se aprinde martorul cheeck engine.Ii spun ca sa aprinde ba la 1000km ba la 200 dupa resetare cum are  el chef. Zice sa schimb neaparat sonda lambda .Dupa ce am plecat am realizat ca nu stiu care sonda cea de deasupra care se vede cand ridici capota sau cea de dedesupt dupa catalizator , dau amandoua? Ma puteti ajuta cu un sfat?
  • sx4 1,6 gs 4x4
sx4 1,6 4x4 2007
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #333 : 07.Oct.2015, 10:25:50 p.m. »
Nu ai incercat sa vezi ce cod de eroare iti da??
Bujiile le-ai schimbat?? De care ai pus??
Eu am o jucarie pe Bluetooth si sterg eroarea fara sa scot borna,  am scos borna de vreo 2 ori si am avut probleme cu relantiul dupa aceea!
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline shpeedy

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #334 : 07.Oct.2015, 10:33:20 p.m. »
Ce faci tu cu scoaterea bornei e cam un reset total al calculatorului masinii, iar problema cu relanti-ul e din cauza ca trebuie sa-si re-invete parametrii de functionare...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ciocoiconstantin

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #335 : 07.Oct.2015, 10:34:37 p.m. »
Am schimbat bujiile sunt denso iridium , nu am facut o diagnoza asa  ca nu stiu ce cod de eroare da . a vrut sa stiu care sonda lambda da informatii pentru reglare amestec,cea de sub capota sau cealalta?
  • sx4 1,6 gs 4x4
sx4 1,6 4x4 2007
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #336 : 08.Oct.2015, 01:02:53 a.m. »
După cele originale  NGK pe care le-am schimbat  120.000 km am montat si eu tot Denso iridum dar intre timp am pus si gpl pe mașină.
 La mine se mai aprinde poate si de la instalația de gpl,  dar foarte rar si numai cind merge pe benzina,  nu prea bag in seama cind se aprinde,  il sterg codul de eroare si mai departe.
Tot pe la service trebuie sa stabileasca care din ele da codul de eroare eu tind sa cred ca cea de pe linga catalizator dar este posibil sa ma insel
Eu la motorul de 1,5 benzina am montat Denso IK20
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline ciocoiconstantin

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #337 : 08.Oct.2015, 07:10:24 a.m. »
Exista vreo metoda de a varifica,masura aceste sonde lambda cu un multimetru?
  • sx4 1,6 gs 4x4
sx4 1,6 4x4 2007
 

Offline ccris

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #338 : 08.Oct.2015, 08:21:23 a.m. »
Din cate stiu, de la alta marca, sondele au o rezistenta la rece si o alta rezistenta la o temperatura ridicata. Specificațiile ar trebui sa le poti gasi dupa codul sondei.
Sondele au o durata de viata de aprox 100.000 km, după e posibil să nu mai luceze in parametrii initiali.

Gesendet von meinem D6603 mit Tapatalk

 

Offline robertissimo

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #339 : 14.Ian.2016, 10:41:36 p.m. »
Salut!

Am avut aceeasi problema cu martorul "check engine" aprins dupa un mers pe autostrada cu 175 km/h. Masina e o Swift Sport din 2008 cu 64.000 km. Masina  merge 99% din timp in Bucuresti si foloseam doar benzina 100 de la OMV/MOL. Am fost la Autonet pentru o diagnoza care a aratat ca sondele lambda sunt ok, mi-a fost stearsa eroarea si mi s-a facut un update al softului masinii (aveam versiunea din fabrica 0.0 si a fost updatata la 3.0). Dupa update masina mi se pare ca merge mai bine, e vb de feeling, de cum o simt. Mult mai important decat asta mi s-a parut sfatul baietilor de la Autonet ca NICODATA sa nu mai pun benzina de 100 intr-o masina construita sa functioneze in parametrii ideali cu benzina de 95. Cifra octanica mai mare in timp duce la defectarea sondelor lambda si ulterior a catalizatorului....toate scumpe, mi s-a spus si n-am niciun argument sa-i contrazic. Pana acum eu am ales sa ignor stickerul de pe capacul rezervorului unde scrie mare 95 si atat, preferand sa "rasfatz" masinutza cu cea mai buna benzina. Voi trece la 95 si voi vedea daca se schimba ceva.

PS Totul la Autonet, plus o verificare a bateriei ceruta de mine, m-a costat 280 de lei - diagnoza/verificare sonde lambda, stergere eroare, update soft, verificare baterie. All in all am fost foarte multumit.
  • Suzuki Swift Sport