0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Daca sondele lambda sunt ok si dupa schimbarea Kurbelwellensensor inca apar probleme atunci problema e 99,99 % de la catalizator.
De vina ar fi Crankshaft Position (CKP) Sensor (pe germana Kurbelwellensensor, pe romana nu stiu cum se numeste). O sinteza a problemei gasiti aici din pacate in germana.
in unele cazuri la pornirea masinii turometrul scade o scurta perioade de timp pana la 500 - 600 rot/min si motorul da semne ca vrea sa moara dar isi revine repede si apoi merge normal.
Ajuns acasa m-am uitat putin pe forumurile Suzuki de limba germana si am gasit mai multe cazuri cu aceasta probleme. Se pare ca sunt afectate mai devreme sau mai tarziu toate motoarele Suzuki pe benzina ce au ca si coduri M13A, M15A si M16A, atat de pe Swiftcat si de pe SX4. De vina ar fi Crankshaft Position (CKP) Sensor (pe germana Kurbelwellensensor, pe romana nu stiu cum se numeste). O sinteza a problemei gasiti aici din pacate in germana. Se pare ca o defectare a acestui senzor nu este recunoscuta in mod direct si imediat de computerul masinii ci doar in mod indirect cand este prea tarziu, prin problemele aparute la catalizator. Deocamdata nu stiu ce sa fac, ma mai interesez in stanga si-n dreapta, poate totusi nu trebuie schimbat catalizatorul, costa o caruta de bani. Vineri plec in concediu, sunt programati vreo 3500 de km, sper sa nu ma lase pe drum masina. Ati mai avut parte de codul de eroare P0420? Cu ati rezolat problema?