Autor Subiect: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina  (Citit de 101610 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline cristidav

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #270 : 17.Oct.2014, 10:05:42 a.m. »
Daţ nici prea incantata nu e, aia-i sigur :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline BXXENL

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #271 : 17.Oct.2014, 10:36:55 a.m. »
Luati prea in serios treaba asta. Iti dai seama ca nu-si tine nimeni masina gatuita in deal cu 1500 ture si incarcata. Dar daca o pot conduce abia atingand pedala de acceleratie in treapta 5 dc sa nu fac asta? De accelerat accelerez 1-2-3-5, ajung imediat la viteza si apoi o tin acolo. Daca e trafic nu-i dau a 5-a logic...

Ce te ingrijoreaza? Presiunea uleiului? Arderea incompleta? Nu cred ca mai sunt de actualitate problemele astea la masinile noastre. Nu detoneaza, nu da in nas, nu o fortez sa zici ca fortele cuplului imi omoara motorul... Eu nu cred ca se infunda catalizatorul sau alte basme ale mecanicilor schimbaci de piese care isi fac salopeta de ras.

Cand am nevoie de reprize fulminante de acceleratie, retrogradez cateva trepte. Ca daca o calc din a 3-a la 60 oricum nu pleaca de sub mine, asa ca ce mi-e ca fac 5-2 ce mi-e ca fac 3-2.

Cert e ca nu de la asta se aprinde becul de check engine.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #272 : 17.Oct.2014, 11:47:51 a.m. »
Cu treapta 3 la 60 ai cam 2700 ture, de acolo și pana la vreo 4500 chiar pleacă de sub tine.

Offline cristidav

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #273 : 17.Oct.2014, 02:48:54 p.m. »
In a 3, la 50-60 la ora, intradevar nu pleaca prea tare. De-aia uneori eu merg constant in a 2, la 40-45 la ora :))

Azi am mers cu ea. Nici cat negru sub unghie nu mi se pare masina de lasat sub 2500, daramite sa mergi cu 2000 ?! Eu merg constant, oras si afara, cu 2700-3000 (afara 3000). Parca toarce bine si se simte mai bine. Conmsumul nu e mult mai mare decat daca as duce-o la 2000 (am facut si testul asta, rezultate nesatisfacatoare ca sa duc la 2000 o masina de 120 cp si 16v )
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #274 : 17.Oct.2014, 03:26:11 p.m. »
S-ar putea sa fie diferențe intre versiuni, a mea e cu 107 CP

Offline suzeta

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #275 : 20.Oct.2014, 05:49:13 p.m. »
Nu mergea pornita de 40 de ori in aceeasi zi, dimineata inainte de plecarea la un drum sa zicem de o lungime medie (nu doar 4-5 km) ca sa aiba timp si bateria sa isi revina dupa solicitarile repetate?

In cursul saptamanii nu prea aveam cum fiind la seriviciu. Probabil mergea...

"Nu am depasit 2000 turatii."

Sunt singurul caruia i se pare al naibii de inadecvata exploatare a acestei masini ?

Scrisesem ca nu am prea depasit 2000 turatii. Din citatul de mai sus se intelege ca am schimbat la cel mult 2000 rpm.
Plecand seara tarziu, eram obosit, drumul era liber, nu am prea depasit.. aveam si masina plina...deci mers lejer. Exploatarea asta e al naibii de inadecvata si mi se intampla foarte rar. De obicei in oras am consum de 12, in exterior de 8 si ajung frecvent la 5000 rpm in ambele conditii. Deci se intampla foarte foarte rar sa merg in jur de 2000.

Intre timp am mai facut 400 de km.. s-a aprins din nou in primii 200 km si am sters eroarea. Dupa restul de 200 km am recitit fault codes si a reaparut la pending momentan. Probabil va trece in stored in curand.
From the people who brought you pearl harbor...
 

Offline cristidav

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #276 : 20.Oct.2014, 06:37:57 p.m. »
Atunci, eu imi retrag cuvintele :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline miocrl

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #277 : 21.Oct.2014, 09:39:56 a.m. »

Cautand pe forum am gasit si combinatia cu farurile si contactul usii soferului si se pare ca aveam eroarea U0144 (Lost Communication With Body Control Module). Am sters-o si verific periodic daca mai apare ceva.

scrie-ne si noua te rog procedura

am testat eu.. nu se stinge la 40 de porniri. am stat cu el aprins 2 luni.

Offline suzeta

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #278 : 21.Oct.2014, 10:26:26 a.m. »
scrie-ne si noua te rog procedura

am testat eu.. nu se stinge la 40 de porniri. am stat cu el aprins 2 luni.

Bine ca am dat clear la erori, ca altfel asteptam degeaba.

Pentru afisarea codurilor de eroare:
Cu contactul pus iar motorul oprit, se aprind si se sting farurile de 3 ori consecutiv (pe faza scurta, nu pozitii), apoi imediat trebuie apasat si eliberat (tot de 3 ori) butonul de contact de pe stalpul usii soferului. Toate astea trebuie facute in 10 secunde. In locul numarului total de km, va aparea codul de eroare sau 00000 daca e totul OK.

Pentru stergerea codurilor, se foloseste aceeasi procedura ca si cea de afisare, doar ca trebuie 4 repetari in loc de 3 si pentru faruri si pentru contact.
From the people who brought you pearl harbor...
 

Offline flip

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
  • SX4 1.6 GS 4WD
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #279 : 21.Ian.2015, 11:58:52 a.m. »
mai are cineva noutati pe tema asta?

ma bat si eu periodic de problema cu eroarea P0420, si la fel dadeam si eu vina pe calitatea combustibilului (benzina sau gpl)

DAR, citind acum topicul de la inceput vad ca a pomenit un coleg de CKP (senzorul de pozitie al arborelui cotit - Kurbelwellensensor), si cum ar fi afectate mai mult masinile care circula des la turatii mari (autostrada)...asa am facut legatura cu alta problema ce-am avut-o, anume: dupa mers constant pe autostrada cand o las in frana de motor moare motorul pentru o jumatate de secunda (deci se duce si servodirectia) dupa care reporneste de la sine..s-a intamplat doar de 2-3 ori si doar la viteze si turatii mari..desi martorul cu eroarea nu s-a aprins in bord ma gandesc ca totusi poate fi o legatura intre ele...
baietii de la service au dat vina pe instalatia gpl (fara sa verifice nimic), iar cei de la service-ul gpl au zis ca n-are a face...

a mai avut cineva problema asta?