Autor Subiect: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina  (Citit de 101617 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #250 : 28.Ian.2014, 02:51:03 p.m. »
...cred ca exista o valva ...
Oare ce rol or avea piesele 13; 14 si 16 ?  :)
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline migabi

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #251 : 28.Ian.2014, 03:06:05 p.m. »
Doar 16, probabil. Pai si presiunea scazuta duce la cresterea concentratiei de vapori de benzina din rezervor care sunt injectati in "intake manifold" ?  De ce? Sa imbunatateasca omogenitatea amestecului si sa permita folosirea unor injectoare ieftine?

Later : nu, nu are o pompa care sa pompeze vaporii in afara rezervorului.
« Ultima Modificare: 28.Ian.2014, 03:24:57 p.m. de migabi »
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline woe

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 220
  • Thanked: 6 times
  • Gen: Bărbat
  • Viata-i scurta si dup-aia mori..
    • Bucuresti
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #252 : 11.Feb.2014, 10:30:33 p.m. »
Am patit si eu aprinderea martorului la GV 2litri benz+GPL la 64.000km. Am alimentat de la un Petrom inainte de revelion cu benzina de 98, prima data in viata ei, cred. Ca sa arda mai bine iarna. La urmatoarea plecare de acasa, dupa ce am mers 200 de metri, s-a oprit motorul, la relanti. Am mai mers cate ceva km in oras si am observat martorul cu check (l-am confundat cu ala de ulei, fugi si ia-i ulei si filtre sa ii fac revizia care era pe vine).

Am aflat rolul martorului, m-am programat la o diagnoza la Autonet (55ron) unde a rezultat missfire pe toti cilindri. I-am schimbat bujiile cu un set nou de Bosch-uri, au sters eroarea si am adus-o acasa. La urmatoarea pornire motorul torcea defazat la relanti, am accelerat-o si m-am dus in treaba(fara alte simptome, check engine stins), am revenit si am bagat-o la ruginit in garaj.
Is pretty sure ca-i benzina apoasa sau noroioasa, m-a mancat sa umplu si rezervorul jumatate, ca zicea Ponta ca o umfla.

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #253 : 12.Feb.2014, 09:11:47 a.m. »
cand fasaie la deschiderea capacului rezervor TRAGE aer in rezervor , de asta zic ca nu e normal ; in momentul in care nu exista o supapa care sa importe aer , si se creeaza vid - pompa de benzina se suprasolicita sa impinga/traga benzina spre motor , de aceea cred ca ceva nu e bine , dar poate asa trebuie sa fie ?!
Si la mine tot asa face cind sunt pe rezerva sau foarte putin combustibil in rezervor, dar cred ca este normal sa fie etans asa ar mirosi tot timpul a benzina si cred ca se poate evapora(parerea mea) :pardon:
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline Laurentiu

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #254 : 12.Feb.2014, 10:02:03 a.m. »
... este normal sa fie etans asa ar mirosi tot timpul a benzina si cred ca se poate evapora(parerea mea) :pardon:
La masinile de generatie mai veche care mergeau cu acelasi fel de combustibil, de ce ar fi existat un orificiu in busonul de umplere al rezervorului facind egale presiunile (cea din interior cu cea din exterior) ???
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline ciprig

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
  • SX4 1.6 GS 4WD
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #255 : 12.Iul.2014, 09:25:33 a.m. »
Salut ieri dupa 6 ani fara probleme pe bord la SX4 4x4 s-a aprins martorul motor noxe. Am diagnosticat prin obd cod Current Fault Log
------------------
P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)


Pending Fault Log
------------------
ECU reports no pending faults

I-am facut si un test
MID:$41 TID:$12
- O2 Heater Monitor Bank 1 - Sensor 1
Max: 40,992   Min: 4,208
Test result value: 65,520
FAIL

Am sunat la service au zis ca sonda lambda e defecta.

Motorul e M16A si am alimetat de la petrom ultimele dati si lukoil in general ultimul an.

Ce parere aveti? Sunt pe drum spre mare azi ajung in Bucuresti.

Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
 

Offline sx4 sedan 2009

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 269
  • Gen: Bărbat
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #256 : 12.Iul.2014, 02:04:25 p.m. »
Eu personal nu voi alimenta niciodata de la LUkoil. Mai degraba merg la moldoveni si alimentez cu 4 lei litru. Nu am incredere si imi aleg foarte bine de unde alimentez in ordine fiind; MOL, petrom, OMV. :-?
 

Offline miocrl

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #257 : 14.Iul.2014, 10:11:48 a.m. »
poti sa mergi linistit asa oricat. nu te afecteaza cu nimic

Offline ciprig

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
  • SX4 1.6 GS 4WD
Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #258 : 30.Iul.2014, 10:31:10 a.m. »
Am resetat fault log-ul si am dupa doua saptamani errorile din test s-au mai schimbat
Erroare urmatoare a aparut de doua ori in interval de 2 saptamani

ECU Fault Log
P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)


La test erorile s-au schimbat in timp, nu am simtit probleme la masina poate doar o creste de consum in ultimele zile. ( 7l in loc de 6l in afara)

La un ultimul test  au aparut urmatoarele errori:

MID:$21 TID:$d0
- Catalyst Monitor Bank 1
Max: 65,535ms   Min: 856ms
Test result value: 800ms
FAIL
----
MID:$31 TID:$19
- EGR Monitor Bank 1
Max: 0.025L   Min: 4.257L
Test result value: 6.448L
FAIL
----
MID:$31 TID:$d8
- EGR Monitor Bank 1
Max: 26.23kPa   Min: 1.92kPa
Test result value: 6.06kPa
PASS
----
MID:$41 TID:$32
- O2 Heater Monitor Bank 1 - Sensor 1
Max: 40,997   Min: 4,208
Test result value: 65,520
FAIL
----
MID:$f0 TID:$e5
Manufacturer defined MID -
Max: 41,241   Min: 4,160
Test result value: 58,864
FAIL
----



La primul test:
MID:$41 TID:$12
- O2 Heater Monitor Bank 1 - Sensor 1
Max: 40,992   Min: 4,208
Test result value: 65,520
FAIL
----
MID:$90 TID:$c5
-
Max: -24,328ms   Min: 4,160ms
Test result value: -14,960ms
FAIL

Test intermediar:
MID:$50 TID:$d6
- O2 Heater Monitor Bank 4 - Sensor 4
Max: 41,225   Min: 4,160
Test result value: 54,864
FAIL
----
MID:$81 TID:$09
Time between sensor transitions(calculated) - Fuel System Monitor Bank 1
Max: 22   Min: 4,257
Test result value: 2,432
FAIL
----
MID:$c1 TID:$23
-
Max: 410%   Min: 42.08%
Test result value: 655.20001%
FAIL
----
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Martor ,,evacuare'' / noxe / check engine aprins - motor benzina
« Răspuns #259 : 02.Aug.2014, 07:18:48 p.m. »
Atâția parametri... Cum e bine, cum e rău? :)