Autor Subiect: Bare transversale Swift  (Citit de 24858 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline cristidav

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #40 : 11.Feb.2014, 11:47:21 a.m. »
Hugbear, la care dintre ele te referi ? La 69 lei sau la 139 lei ? :D (nu ca as sti ceva despre careva, vreau sa stiu despre care se vorbeste)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline shpeedy

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #41 : 11.Feb.2014, 01:11:46 p.m. »
Dar sa stii ca ai dreptate cu diferenta de investitie: e mai costisitoare varianta cu  carlig!

Daca ai doua biciclete, nu e chiar atat de mare diferenta...
Thule Freeride de care ziceai e 240-250RON/bucata, pe cand 970 Xpress e la fel, dar suporta 2 biciclete. Pentru vreo 200RON fata de cei 500 aferenti 2 bucati Freeride, ai si carlig de remorcare - pe care il poti folosi la diverse (par example, Baumax iti ofera remorca gratis timp de doua ore la cumparaturi peste 300RON).

Mersi de sfat, dar am de gand sa duc drumuri cam incovoiate si accidentate cu Suzi mea, asa ca nu-mi surade suportul pe carlig. + copil mic in calcul, lucruri din portbagaj la indemana, etc...
Prefer varianta pe capota. Chiar daca (nu radeti  :baston:) car scaunelul cu mine, ca sa ajung mai bine  :-))

Si eu sunt in aceasi postura (copil mic cu nevoi specifice) si nu mi s-a parut chiar atat de necesar accesul la hayon (la o adica, poti pune lucrurile trebuincioase in partea de portbagaj opusa celei cu scaunul de copil, avand acces la ele prin rabatarea banchetei - noi il punem pe mijloc si atunci cand am nevoie de ceva rapid din portbagaj si am bicicleta pe suport, rabatez 1/3 din bancheta). In plus, pe plafon poti oricand pune un 'sarcofag':


Parerea mea despre barele de la Lidl o stiti deja: fac zgomot, functie de viteza: deci pot fi folosite ca vitezometru.

Nu stiu daca e cazul si al celor de la LIDL, dar am constatat ca atunci cand am numai barele (de otel, sectiune dreptunghiulara, nu ovala) zgomotul e mai accentuat decat atunci cand am bare+sarcofag (probate in aceleasi conditii de viteza, pe A2).

Oricum ar fi, acum le vanez si eu pe cele de la LIDL, intrucat cele pe care le aveam au cedat (mai precis, le-a cedat inchiderea/siguranta - care e de plastic X-().
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline cristidav

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #42 : 11.Feb.2014, 01:46:50 p.m. »
Daca gasesti, da-mi de stire :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline cristidav

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #43 : 11.Feb.2014, 04:16:07 p.m. »
Cati suporti de bici credeti ca intra pe barele de la Lidl ? (sa zicem 2 bici de adulti si una de copiii, oare merg ? ) Planuri de viitor :D
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline shpeedy

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #44 : 11.Feb.2014, 04:26:21 p.m. »
In general, barele transversale suporta 50kg, deci 3 biciclete...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline cristidav

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #45 : 11.Feb.2014, 04:27:46 p.m. »
Si nu mai mult de 60 la ora, nu ? :)) Da, ar trebui sa fie ok cu 3.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline shpeedy

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #46 : 11.Feb.2014, 04:36:31 p.m. »
Si nu mai mult de 60 la ora, nu ? :))

Asta e un alt avantaj al suportului pe carlig... ;)
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline hugbear

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #47 : 11.Feb.2014, 05:32:21 p.m. »
Hugbear, la care dintre ele te referi ? La 69 lei sau la 139 lei ?
La alea de 69, evident :D.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline Muttley

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #48 : 11.Feb.2014, 05:48:01 p.m. »
Si nu mai mult de 60 la ora, nu ? :))
Vmax e de 130 parca la suportii tip Freeride si Proride (cu ambele roti pe bicla) si nelimitat la Outride (fixare direct pe furca fata, roata fata... altundeva). Pentru RO se incadreaza si primii. Pentru autobahn, cu bicla pe Porsche, trebe gen Outride ;)

  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Online NicNic

Re: Bare transversale Swift
« Răspuns #49 : 11.Feb.2014, 06:22:02 p.m. »
Barele transversale de la Lidl, cele BRIO, suporta maxim 90 kg incarcatura.
In asemenea greutate (corect ar fi masa sau, generic, sarcina)  se pot cara 6 biciclete obisnuite, cu cadru de aluminiu.
Dar problema apare din cauza gabaritului, nu a greutatii. Oricum, cred ca si 4 biciclete pot sta linistite pe aceste bare.
Am vazut prea multe masini pe autostrada ruland cu bicicletele deasupra, pe suprti Freeride, ca sa cred ca ar fi vreo problema la Sx4.

Dar la SUVI am ales suport de carlig pentru biciclete si pentru ca unele de plafon ar fi decimat farama de aerodinamica de care dispune masina.

Pe mine m-a costat ceva mai mult, fiindca intai am luat barele de portbagaj (150 RON, din Lidl), apoi am decis sa iau carligul (~600RON+300ROn priza), montaj in regie proprie) si la urma suportul de 2 biciclete (270 RON). Daca as fi continuat pe varianta de plafon, mai urmau circa 550 RON suportii tip Freeride (tot pentru 2 bicilcete). Deci as fi avut vreo 700 RON (varianta pe plafon) versus 1120 RON +manopera (varianta pe carlig).
Evident ca exista si variante mai ieftine de carlig (circa 600 RON ce includ carlig+priza+montaj), insa am luat exact ce s-ar fi montat la reprezentantya Suzuki (Bosal) si Kit electric de origine pentru priza de remorca. Asa sunt linistit ca nu am probleme cu instalatia masinii, ca nu tai fire, etc... Plus garantia masinii de 5 ani neintrerupta.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!