0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
4. Ca la orice masina SH, trebuie sa schimbi toate zemurile din ea (ulei motor, CV, cutie de transfer si grupuri, lichid de racire, de frina (asta se poate testa in ce stare e)). Daca ai motorul M13, distributia e pe lant, deci cam asta e tot.
4. Ca sa fii complet linistit: ulei motor, ulei diferentiale si cutie de transfer, filtru aer ... si hai eventual bujii, daca vrei neaparat sau se cere.
1. Am inteles ca noul tip de benzina E10 (cu bioetanol 10%) nu este indicat motoarelor SOHC (Single Over Head Cam). Tipul de motor M13AA deci intilnit pe masinile dupa 2005 este dpdv. constructiv un DOHC (Dual Over Head Cam). Cum se comporta acesta din urma pe benzina E10? (sau cum e pe la noi E10 plus si ceva apa ...
1. Am inteles ca noul tip de benzina E10 (cu bioetanol 10%) nu este indicat motoarelor SOHC (Single Over Head Cam). Tipul de motor M13AA deci intilnit pe masinile dupa 2005 este dpdv. constructiv un DOHC (Dual Over Head Cam). Cum se comporta acesta din urma pe benzina E10? (sau cum e pe la noi E10 plus si ceva apa ... 2. Toate modelele DOHC sint si VVT (Variable Valve Timing)? Atit DOHC cit si VVT sint specificate fizic pe undeva? (in cartea de identitate, inscriptionat pe blocul motor?)