Eu zic sa nu va îmbătați cu apa rece si mai ales propagandă. Ceea ce vedeți nu este decât aripa media a celor care nu pot produce electrice, si cum cererea de automobile va cădea cu 75% pe termen lung, nu vad bine pe niciunul din aceștia. Așa ca toate armele sunt pe masa, convingând doar pe cei care nici măcar nu trebuiau convinși...
Da, China a umplut porturile europene cu mașini electrice. Dar nu uitați ca războiul preturilor care in China a dus o mașină electrica la 10-15 mii dolari, aici nu a început (pentru ca cei care controlează piața au spus nu).
Ma îndoiesc ca BYD sunt idioți si ca nu știu ce fac când au comandat 30 de nave transportoare de mașini. In 3 ani flota lor proprie a ajuns la 8 nave. A, nu spune nimeni, BYD produce mașini industriale si autobuze electrice in 2 uzine in SUA de 10 ani... Le au in transportul in comun in marile orașe americane...
Tehnologia ICE este la final de drum si nu exista nimic tehnologic care sa o susțină, nici măcar hidrogenul. Tehnologia bateriilor este abia la început si americanii de exemplu tocmai au prezentate noua tehnologie a bateriilor cu sodiu (sare).
Indiferent ce credeți, vânzările globale de automobile electrice au crescut. In China au ajuns la aproape 50% din piață.
In continuare 90% din automobile nu parcurg mai mult de 50 km zilnic.
Economia occidentala a ajuns așa dependenta de propagandă - a vinde tehnologii si produse din ce in ce mai scumpe - ca este in pragul colapsului. In Europa nu mai exista nici o companie tehnologica de top.
ETC...
PS: Am făcut un drive test cu un Model Y Performance. Își face banii, daca te obișnuiești cu interiorul spartan si toate comenzile pe ecran. Apreciez in mod deosebit "one pedal drive", desi mi-a luat vreo 10-15 minute sa ma acomodez - frânarea electrodinamica este serioasa daca ridici rapid piciorul de pe pedala de accelerație. Asta înseamnă ca fara Autopilot sau FSD nu poți ridica piciorul de pe pedala de accelerație in mers...