Allianz a publicat in Germania un raport care a pus pe jar politicienii si industria constructoare auto din Europa. Invazia chineza a început deja, BYD construiește o uzina de asamblare, CATL construiește o uzina de baterii iar in 2025 cei de la Allianz au scris ca vor fi importate 1 milion de mașini din China in Europa. Avantajele mașinilor chineze sunt mari, legate atât de preț cat si de tehnologie. Si...prietenii. Anii ce urmează vor fi crânceni si se vorbește de o baie de sânge si posibilitate declanșării unei recesiuni. Este estimat ca UE va pierde încă 25-35 miliarde euro in relația comerciala cu China... Si nu pot impune taxe pentru ca VW vinde 40% din mașini si face jumătate din profit in China... iar când vor decade așa de mult ca nu mai contează impunerea de taxe, va fi deja rea târziu (VW a pierdut 40% din vânzările in China anul trecut, săptămâna trecuta la adunarea acționarilor VW au aruncat cu mâncare in CEO)...
Rusia trăiește din producția proprie, nu cade economic (ba din contra), așa ca pregătiți-va sufletește caci BRICS pregătește răsturnarea ordinii globale, mașina de tipărit dolari a ieșit de sub control si nu mai poate ajuta. Deși toți tac mâlc sa nu creeze panica, scroafa e moarta in coteț...si sa te ții după aceea... Globalizarea a reușit. Sa distrugă Occidentul...