0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
intentia atat a Renault cat si a autoritatilor din Rusia, locala si respectiv centrala in cazul celor doua active ale Renault, de a cumpara/vinde activele pentru a mentine productia si a da omenilor de lucru. In plus, mai exista si optiune de rascumparare pentru Renault pentru viitor, cand lucururile (hopefully) vor reveni la normal.Ce e de ras? Mie nu mi se pare deloc modul de actiune al unor autoritati ruse demente si scapate de sub control, asa cum se insinueaza cu presupusa nationalizare, ci o tranzactie in cele mai libere conditii de piata pentru ambele parti.
Lovitură pentru Ford. Un tribunal i-a interzis să vândă în Germania automobile capabile să se conecteze la internet
Asta nu e o problema pentru Ford,o sa le vanda in desert ,acolo nu este internet dar serios acum, de ce trebuie ca masina mea sa fie urmarita permanent prin internet,unde merg,cat timp fac din punctul A in punctul B?
Mai precis, un tribunal german a emis o decizie care interzice grupului Ford să producă şi să comercializeze automobile capabile să se conecteze la Internet.Decizia a fost luată într-un proces legat de încălcarea unor licenţe din domeniul tehnologiei wireless, notează agenţia Reuters.Decizia tribunalului din München, care poate fi contestată, ar putea să intre în vigoare în două săptămâni, dacă Ford nu ajunge la o înţelegere cu reclamanţii.Acest verdict scoate la lumină creşterea tensiunilor între companiile de tehnologie care vor ca producătorii de automobile să plătească redevenţe pentru tehnologiile utilizate în sistemele de navigaţie, sistemele de comunicaţii şi automobilele autonome.