Nu știu, situația este ca sunt sute de miliarde investite in uzinele de motoare care nu sunt recuperate. Chinezii, deși cumpără peste 30% din producția globala de automobile electrice/hibrid abia au 3,3% din populație cu transport electrificat/hibrid comparat cu 90% Norvegia sau 20% Suedia. Însă nimeni nu vede cum va deveni Africa sau America de Sud electrificate. De aceea ICE nu vor dispare iar ce prevăd este mutarea uzinelor, in cel mai rău caz. Deja nemții au spus ca America de Sud va folosi ICE in continuare, folosind combustibili pseudo-naturali, sintetici cu etanol. Cred ca Suzuki va merge pe aceeași cale. Nu ii vad făcând in Ungaria EV mai devreme de 2030, si prima e problema bateriilor - nu exista sursa in Europa suficienta. In timpul asta chinezii au anunțat primul SUV EV cu autonomie de 1000 km. Sa ne lămurim, nu au inventat roata, ci au pus baterii peste tot, astfel având si o mașină foarte grea. Nu vorbim de eficienta, de aceea acest SUV e doar un motor propagandistic (cine îl cumpără cară după el pe banii lui 3 tone de minerale). Așa putem si noi sa agățăm un rezervor in remorca după noi si facem 5000 de km...