Autor Subiect: Stiri si zvonuri din industria auto  (Citit de 347040 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2520 : 12.Dec.2020, 03:55:51 p.m. »
Acelasi kkt cu alta denumire. Merci.
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline boga81

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2521 : 13.Dec.2020, 10:53:44 a.m. »
1. Captur nu are B0. Poate Kaptur de Rusia.
2. Am vazut-o in Peru. E foarte incapatoare, mai incapatoare decat Juke.
3. Nu exista planuri sa fie adusa in Europa.
4. Nu stiu daca are platforma B0 sau CMF-B

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Fujitsu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2522 : 13.Dec.2020, 10:59:10 a.m. »
B0
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2523 : 13.Dec.2020, 03:45:19 p.m. »
Toyota va prezenta un SUV electric pentru piața europeană

Planul japonezilor pentru Europa este lansarea a peste 60 de modele noi sau faceliftate cu tren de rulare electrificat până în anul 2025.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2524 : 15.Dec.2020, 11:25:46 p.m. »
    Cât costă în România Ford Mustang Mach-E. Cea mai scumpă versiune este deja epuizată!

             Primele 3.000 de exemplare Dacia Spring au fost vândute
       Operatorul francez de închirieri auto E.Leclerc tocmai a comandat 3.000 de unități Dacia Spring Electric și 1.000 de Renault Zoe.
     
    Dacia a introdus modelul Spring la mijlocul lunii octombrie anul acesta și intenționează să se poziționeze drept „cea mai ieftină mașină electrică de oraș de pe piața europeană”. Modelul are o putere de 33 kW și o baterie cu 26,8 kWh. Potrivit producătorului, autonomia în ciclul de testare WLTP este de până la 225 de kilometri, iar în ciclul urban ajunge la 295 de kilometri.

   Spring are 3,73 metri lungime, 1,62 metri lățime și 1,49 metri înălțime. Ampatamentul de 2,42 metri ar trebui să ofere, de asemenea, suficient spațiu pentru pasagerii, iar portbagajul ajunge până la 300 de litri (600 de litri cu spătarele pliate în spate). Dacia intenționează să lanseze ulterior și o versiune specială cargo cu 800 de litri de spațiu de încărcare.
  Spring Dacia se va putea încărca la un wallbox de 3,7 kW în mai puțin de opt ore, iar la unul de 7,4 kW în cinci ore. Un încărcător DC de 30 kW va fi, de asemenea, disponibil ca opțiune, dar puterea de încărcare nu va fi disponibilă pe tot parcursul procesului de încărcare, din cauza dimensiunii bateriei. Cei de la Dacia spun că mașina va atinge o încărcare de 80% în mai puțin de o oră,(sursa:Promotor)
Comparatie : Suzuki Ignis
    DIMENSIUNI EXTERIOARE
lungime:3700 mm
lăţime:1660 mm
ampatament:2435 mm
ecartament spate:1470 mm
garda la sol:180 mm
  Asta ca sa stim la ce sa ne asteptam. In foto ai impresia ca este cat un Logan !
« Ultima Modificare: 15.Dec.2020, 11:40:17 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2526 : 18.Dec.2020, 10:42:17 a.m. »
Nu stiu daca trebuie sa postez aici. Daca nu e bine, scuze, rog moderatorii sa mute unde trebuie. Multumesc! :pardon:
Deci:
In toate review-urile pe care le vad sau citesc despre masini noi la un moment dat, cetateanul prezentator spune ca spatarul banchetei spate se poate rabata 1/1, 60-40, etc. Si la Dacia si la Renault si...etc. Si ca se poate obtine o suprafata de incarcare "aproape"plana. La Sx4 clasic din 2010 pe care il posed nu numai ca se poate rabata 30-70 spatarul banchetei ci se poate rabata in aceeasi proportie si sezutul banchetei. In acest fel obtin o suprafata de incarcare cu adevarat plana. Pe care o pot folosi inclusiv pe la usile din spate ale masinii. Am carat asa multe chestii cu masinuta.
Intrebare: Chestia asta este numai la Sx4? La masinile de astazi, moderne, nu se mai"practica" chestia asta?
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2527 : 18.Dec.2020, 11:09:04 a.m. »
Soluția constructivă amintită de tine este foarte practică. Nu știu să fie prezentă la alte modele actuale, până și Suzuki a renunțat la ea.

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2528 : 18.Dec.2020, 11:12:23 a.m. »
Dar este super bună. Pot pune astfel obiecte oe care nu le pot căra cu mașini mai mari pentru că sunt voluminoase
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline Vecchio

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2529 : 18.Dec.2020, 05:51:17 p.m. »
S-au oțărât cei de la Toyota
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 
The following users thanked this post: ntire2000