Not bad pentru Suzuki...
In alta ordine de idei, mi se pare destul de trist sa vad atatia hateri vocali (la modul gratuit, parerea mea).
Daca e sa ne uitam la istorie, in urma cu mai bine de un secol vehiculele cu motoare termice si cele cu motoare electrice erau cam neck-to-neck (cu un mic avantaj chiar de partea electricului, daca e sa ne uitam la performantele vremii). Dupa care a urmat lobby-ul petrolistilor a cam ingropat electricul. Motoarele termice au avut peste 100 ani sa se perfectioneze/eficientizeze. Astia care comentati pe marginea insuficientelor EV-urilor din postura de posesori de motoare termice ar trebui sa luati in considerare suta aia de ani in care ne-ajunsurile acestor vehicule au fost treptat remediate, ajungand la maturitatea din ziua de azi. Ati mai conduce azi o masina interbelica de buget (ce totusi avea in spate vreo cativa zeci de ani de evolutie) ? Nu cred (la naiba, desconsiderati masinile vechi de 10-15 ani).
Pe de alta parte, primele EV cu acoperire globala (si highway-ready) au aparut in 2008 - Mitsubishi iMIEV si fratii de la PSA. Da, la nivelul de pret pentru care acum exista o oferta relativ bogata de masini cu motor termic (15-20k Euro), pentru EV-uri inca exista suficiente ne-ajunsuri (acceptabile pentru unii, insurmontabile pentru altii). Dar vorbim de doar 12 ani de evolutie, evolutie fulminanta de altfel daca reusim sa vedem la scara istoriei auto.
Ca si concluzie: este dreptul fiecaruia sa aleaga sa urasca sau sa imbratiseze o optiune sau alta. Dar, de la un anumit punct, respectiva optiune ajunge sa spuna mai multe despre om si mai pitin despre subiectul urii/preferintei...
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk