Autor Subiect: Stiri si zvonuri din industria auto  (Citit de 347067 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2360 : 08.Oct.2020, 08:52:04 a.m. »
.....acum vorbim de 450 - 500 - 600 km pe single charge...

Da, doar vorbim.
In realitate e ca la telefoane, zice ca tine 3 zile si tu în fiecare seara îi dai sa pape curent.
Autonomiile la electrice sunt mult umflate, investitiile imense în cercetare si productie trebuie cumva amortizate înainte de a da chix.

Uite un top 10 masini cu cea mai mare autonomie - de anul asta.
Deja locul 4 a rasuflat lamentabil.

Uite înca un articol pe tema asta.
« Ultima Modificare: 08.Oct.2020, 09:02:55 a.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Fujitsu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2361 : 08.Oct.2020, 09:02:21 a.m. »
In realitate e chiar invers: poți scoate o autonomie mai mare decât cea declarată de producător, ceea ce nu prea se întâmpla la mașinile termice. :)
E adevărat in schimb ca autonomia EV e mai sensibilă la temperaturi scăzute și viteze f. mari (peste 120-130 km/h).
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline remarque

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2362 : 08.Oct.2020, 09:03:30 a.m. »
Ei, uite ca si Elon Musk ne spune acum ca trebuie sa mai avem un pic de rabdare cu progresatul bateriilor, nu mult, doar înca vreo 3 ani.
Pai daca asta nu e marketing, adica ducerea cu zaharelul în timp ce fraierii marca banul în continuare, atunci nu stiu ce mai e.

Elon Musk cosmetizează pe bani grei ceva ce pute.
« Ultima Modificare: 08.Oct.2020, 09:20:24 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Online ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2363 : 08.Oct.2020, 09:04:25 a.m. »
In realitate e chiar invers: poți scoate o autonomie mai mare decât cea declarată de producător, ceea ce nu prea se întâmpla la mașinile termice. :)
Te înseli, avem chiar pe forum colegi care au consum la modele cu motorizarea de 1.0 mai mic decât cel declarat de producator.

E adevărat in schimb ca autonomia EV e mai sensibilă la temperaturi scăzute și viteze f. mari (peste 120-130 km/h).

La fel se întâmpla si la temperaturi prea mari.
Procesul de racire a bateriilor scade dramatic eficienta acestora.
Iar procesul de racire e foarte, foarte problematic - asta e principala cauza pentru care genii ca Elon Musk ne roaga sa mai asteptam câtiva ani.
Sunt specificatii tehnice la care nu are acces publicul consumator.
Sau daca are acces i se da cu lingurita ca sa poata mesteca - sunt informatii neplacute.
« Ultima Modificare: 08.Oct.2020, 09:32:15 a.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Fujitsu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2364 : 08.Oct.2020, 09:36:08 p.m. »
Ce scrie in articolul respectiv sunt informații cunoscute. EV nu se comporta bine la temperaturi extreme (-40 și +45 grade Celsius).
Din fericire la noi temperaturile rareori ating astfel de valori, așa ca nu ar fi asta un impediment ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Online ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2365 : 08.Oct.2020, 09:45:35 p.m. »
Sub masina, vara sunt frecvent peste 40 de grade la nivelul asfaltului.
Iar specificatia aia cu -40 si peste +45 stii si tu ca e doar pe hârtie, de fapt sub -20 si peste +30 apar probleme reale de functionare a oricarei componente începând de la telefoane, laptopuri, si terminând cu motoare termice.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Fujitsu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2366 : 08.Oct.2020, 09:48:25 p.m. »
... de fapt sub -20 si peste +30 apar probleme reale de functionare a oricarei componente ... terminând cu motoare termice.
Deci și mașinile termice au o problema ?
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Online ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2367 : 08.Oct.2020, 10:00:11 p.m. »
Pai ce, alea nu au nevoie de racire?
Stresul termic excesiv si repetat zici ca nu afecteaza în timp fiabilitatea motorului?
De ce crezi ca s-au inventat coolerele de racire a uleiului?

Ca tot vorbeam de masini cu motoare pe hidrogen uite un articol cu ce e disponibil acum pe piata.
Toyota vine si cu oferta, iar pretul masinii este chiar accesibil.

Si înca un articol destul de obiectiv referitor la viitorul motoarelor pe hidrogen.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Fujitsu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2368 : 09.Oct.2020, 06:22:25 a.m. »
E buna întrebarea din articol: știi unde e cea mai apropiată stație de încărcare cu hidrogen? :-))
Eu recunosc ca nu stiu nici una.
Altfel, e interesant ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Online ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2369 : 09.Oct.2020, 08:29:31 a.m. »
Avem vreo 10 ani la dispozitie sa ne mai plimbam cu masina
Dupa aceea ori ne facem "verzi" ori o sa bagam mâna adânc în buzunar....
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού