Autor Subiect: Stiri si zvonuri din industria auto  (Citit de 347098 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2211 : 19.Mai.2020, 07:13:02 a.m. »
Planul de supravietuire al aliantei Nissan-Renault in Europa: alternarea rolului de leader/follower pe diverse categorii de masini.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2212 : 20.Mai.2020, 12:35:24 a.m. »
Dezastrul continua....

Japan sales plunge 29% in April

Japan's new vehicle market plunged by close to 29% to 270,393 units in April 2020 from 378,687 units a year earlier, according to registration data released by the Japan Automobile Manufacturers Association (JAMA).
While the market had already been in decline since the government hiked the general sales tax rate from 8% to 10% last October, the drop in April shows the full impact of the COVID-19 coronavirus on vehicle sales.
Data released by the government this week confirmed Japan slipped into recession in the first quarter of 2020 with GDP shrinking by 3.4% year on year due to plunging domestic consumption and exports.
All major automakers in Japan have made significant production cuts in the last two months, including Toyota, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu and Mitsubishi.
Economists believe there is worse to come for the economy in the second quarter after the Japanese government imposed a state of emergency in many areas early in April, including restrictions on consumer and business activity.
Tokyo and Osaka were by far the cities worst hit by the virus.
Export demand has also continued to plunge in the second quarter of the year.
Domestic vehicle sales in the first four months of the year declined by 13.9% to 1,642,119 units compared with 1,906,902 units a year earlier.
Passenger car sales fell by just over 14% to 1,367,686 units, while truck sales were down by 13.1% at 269,550 units and bus sales declined by 10.7% to 4,883 units.


Piaţa auto din Europa a scăzut cu 78,3%, în aprilie

Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile /ACEA/ a anunţat marţi că înmatriculările de autoturisme noi în Europa (UE plus Marea Britanie şi ţările EFTA) au înregistrat o scădere de 78,3% în luna aprilie 2020, comparativ cu luna aprilie 2019, acesta fiind cel mai mare declin înregistrat de la debutul publicării datelor statistice în 1990, informează Reuters, potrivit Agerpres.

Un număr de 292.182 de autoturisme au fost înmatriculate în luna aprilie 2020 în Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia), comparativ cu 1,345 milioane de autoturisme înmatriculate în luna aprilie 2019.
ACEA subliniază că vânzările de autoturisme au înregistrat scăderi de două cifre în toate pieţele din UE, în frunte cu Italia şi Spania unde înmatriculările au scăzut cu 97,6%, respectiv 96,5%.
În cele două ţări au fost vândute 4.279, respectiv 4.163 de autoturisme în luna aprilie 2020, adică mai puţin decât cele 4.321 de autoturisme vândute în România, unde piaţa auto a înregistrat o scădere de 50,3%.
Conform cifrelor ACEA, doar pieţele auto din Danemarca şi Suedia au avut o contracţie mai mică decât cea din România.
În ceea ce priveşte marii producători auto, în aprilie vânzările Volkswagen Group au scăzut cu 75%, în timp ce Renault şi PSA Group au raportat un declin al vânzărilor de 79,5% respectiv 82,4%.
Producătorii de automobile de lux au suferit şi ei o scădere a vânzărilor în luna aprilie, livrările BMW înregistrând un declin de 69,7% iar rivalul Daimler un declin de 80,1%.
Înmatriculările de autoturisme Dacia în UE, Marea Britanie şi ţările EFTA au scăzut cu 79,6% în luna aprilie până la 10.031 de unităţi.
Dacia a devansat mărci precum Set, Fiat, Volvo, Kia sau Hyundai în funcţie de numărul de autoturismelor înmatriculate în luna aprilie. Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

surse: aici si aici
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2213 : 20.Mai.2020, 10:05:09 a.m. »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Fujitsu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2214 : 20.Mai.2020, 08:34:17 p.m. »
Parca nu toți producătorii auto au fost afectați în aceeași măsură. Mărcile de volum (Dacia, Renault) mai mult, cele de nișă - mai puțin ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline enicky

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2215 : 20.Mai.2020, 10:56:02 p.m. »
 
Citat
Dezastrul continua...
  Acum eu nu stiu de ce ne miram !!!?
 Toata lumea era in izolare/carantina, speriata, panicata, cine ar mai fi trebuit sa cumpere masini?
Cine era in punctul de a-si cumpara, si-o cumpara acum : vezi @Bobi, vezi @f.cristi.
  Ce sa mai spunem  de piata imobiliara : a mai vandut/cumparat cineva vreo casa?! Nu cred.
  Presa trebuie sa scrie si ea... si mai ales cu titluri pompoase ! WOW!! :-j
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2216 : 20.Mai.2020, 11:01:09 p.m. »
Parca nu toți producătorii auto au fost afectați în aceeași măsură. Mărcile de volum (Dacia, Renault) mai mult, cele de nișă - mai puțin ...

Cei care într-adevar au acum nevoie de o masina se orienteaza exact pe ce le trebuie.
Adica fix pe alea de nisa.
Unii vor sa încapa 6 în masina, altii vor sa bata muntii cu ele.
Iar altii iau electrice ca sa nu dea bani pe combustibil.

In vremuri de criza nimeni nu mai arunca cu banii fara sa se gândeasca pe orice coaja care te duce din punctul A în punctul B.
Pentru asa ceva exista masini de la 500-1000 de euro în sus la care devalorizarea e infima.




@enicky, problema e ca masinile alea din gama larga dau de mâncare unui numar foarte mare de muncitori.
Acolo sunt angajati o multime din oamenii din clasa medie care acum vor îngrosa rândurile muritorilor de foame.
Viitorul nu suna deloc bine si foamea îi va împinge pe oameni spre haos.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2217 : 20.Mai.2020, 11:07:22 p.m. »
Pentru asa ceva exista masini de la 500-1000 de euro în sus la care devalorizarea e infima.
  Mai bine o bicla! Altfel, viata mea e mai importanta si probabil c-as fi mai in siguranta pieton. Vitara e de nisa? N-as zice... dar, ma rog, fiecare cu opinia lui. :)
  P.S. probabil ca asta s-a dorit, haos !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2218 : 20.Mai.2020, 11:56:54 p.m. »
Tocmai, Vitara nu e de nisa.
Jimny, în schimb, este!
O sa pun o poza ca sa vezi ce plina de hibride e curtea reprezentantei de la mine din oras.
Le-au si înmatriculat deja, ca dovada ca speranta de a le vinde repede e foarte mica spre inexistenta.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ntire2000

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού