Da, si la mine este imbinarea celor 2 capete ale chederului facuta doar prin apropierea lor, fara a fi lipite unul de altul (ca o mentiune, cred ca asta tine de la un producator la altul, Chevroletul, spre exemplu, avea capetele lipite).
Ca si reglaj al haionului, se poate face prin 2 puncte:
1. prin intermediul agatatorii de pe marginea fixa de jos de la incuietoare, este fixata cu 2 suruburi cu cap imbus american. Se slabesc acele suruburi si astfel acea za de care se prinde haionul se misca pe adancime;
2. in lateralele haionului, cam prin dreptul stopurilor sunt 2 tampoane de caucic, care se pot infileta/desfileta cu mana. Ca si reglaj eu folosec o bucata de hartie/ziar pe care o asez acolo unde calca tamponul si apoi inchid haionul. Tamponul trebuie sa apese pe ziar astfel incat sa nu il mai poti scoate foarte usor (dar nici sa se rupa, sa nu mai iasa) pentru ca daca preseaza prea tare, inseamna ca obstructioneaza inchiderea haionului; ceea ce va duce la necesitatea unei forte mai mari la inchiderea acestuia (te va obliga sa il trantesti mai tare), iar daca iese prea usor, inseamna ca la gropi/zgaltaieli haionul va trepida si va zdrangani.