Autor Subiect: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.  (Citit de 12102 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline skipperandy

Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #20 : 09.Feb.2011, 07:26:37 p.m. »
va multumesc mult!
concluzia mea ar fi ca o "problema" oarecum era pana acum, cand comuta la 30km\h. ca acu', iar am verificat, se schimba la 60. ce ma roade e de ce s-a modificat viteza. da'  nu ma roade chiar asa de tare..... :D
va tin la curent daca mai aflu ceva
SX4 S-Cross 1.4T Passion AllGrip AT -since...NOW!
SX4 1.6GLX 4WD -since 2008
Swift Mk3 1.3 -since 2010
 

Offline Green Goblin

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 123
Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #21 : 19.Mar.2011, 12:37:40 p.m. »
LA mine in manual scrie trecere din Lock in auto 60 km/h.
Iar se interzice folosirea Auto pe suprafete uscate.
Scrie ca pot apare probleme la sistemul de tractiune integrala.
 

Offline hugbear

Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #22 : 19.Mar.2011, 05:58:43 p.m. »
E corecta informatia legata de trecerea din Lock in Auto. Dar te rog sa recitesti cu atentie ce anume este interzis a se folosi pe uscat; am eu o banuiala ca nu-i vorba de "Auto" cu de "Lock ";).
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline Green Goblin

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 123
Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #23 : 19.Mar.2011, 06:55:27 p.m. »
Recitesc maine ptr ca o am in masina.
Dar sunt apropape sigur ca am citit corect.
Zicea sa nu se fol Lock decat in cazuri de zapada,nisip si noroi.Sa se evite in pozitia lock bracarea completa a volanului.
Modul auto sa fie folosit doar in cazul drumului alunecos .In cazul folosirii pe carosabil uscat poate defecta sistemul 4x4.
Dau o bere daca gresec.
Au trecut 7 luni decand am citit dar sistemul 4x4 a fost cel ce ma interesat cel mai mult si i-am acordat atentie sporita.
Fiind obisnuit cu maneta si nu butoane si ptr a putea explica sotiei cum sa utilizeze parca am si subliniat cu marker.O sa vad maine.

La Vitara si la Durango e o indicatie asemanatoare: a nu folosi decat spatele in conditii de uscat.
4x4 in cazul de alunecos si LOW in conditii extreme.
Dar asta e alta mancare de peste.
 

Offline Green Goblin

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 123
Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #24 : 20.Mar.2011, 01:38:51 p.m. »
Se pare ca in ciuda varstei inca nu ma senilizez.
Citez:
2x4 Folositi acest mod in conditii normale de conducere (pe suprafete uscate dure).
4x4 auto-Drumori pavate sau alunecoase(acoperite cu gheata zapada sau noroi).
4x4 Bloc;fol. cand este dificil de plecat de pe loc in sistemul AUTO de ex noroi ,nisip sau zapada.

Stiu ca multi fol modul auto,dar nu inteleg ce rost are sa mergi bara la bara asa.
 

Offline hugbear

Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline mihai20

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 4
  • Gen: Bărbat
    • giurgiu
Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #26 : 21.Ian.2018, 02:55:51 p.m. »
salut
am de cateva luni un suzuki sx4 ,1.6 120 de cai 4x4
am mers cu ea pana acum pe auto si pe 2wd
la prima zapada am cuplat lock,ocazie cu care am constatat ca nu functioneaza 4x4
la cateva secunde dupa ce cuplez lock, se aprinde si auto
pentru certificare am decuplat esp si am plecat tare de pe.loc, rezultat ca patineaza rotile din fata fara unterventia celor din spate.
daca merg pe auto, chiar daca patineaza rotile si nu se simte ca ar functiona 4x4, Nu se aprinde si lock, practic nu isi da seama ca are o defectiune
am pus o interfata generica delphi pe masina , nu arata nici un cod de eroare
idei ? propuneri ?
din ce am citit pe forum a avut cineva o problema asemanatoare si a fost de la un cablu, insa la el se aprindea lock cand era pe auto, la mine cand sunt pe auto nu se aprinde altceva.
abs functuoneaza.....esp functioneaza.
  • sx4 1.6 4wd
 

Offline shpeedy

Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #27 : 21.Ian.2018, 03:41:07 p.m. »
Daca spui ca ai acces la o interfata OBD2, ai putea incerca si aplicatia SZviewer pe un telefon/tableta cu Android - are si o parte de vizualizare a functionarii modului 4x4. Vezi acolo cum se prezinta...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline migabi

Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #28 : 21.Ian.2018, 03:53:59 p.m. »
Verifica mai intai ca este versiunea awd : daca te uiti sub puntea spate inainte de toba, se vede cuplajul? Ca referinta ai poza atasata, in stanga este toba iar in dreapta este botul masinii.

SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEFECTE TRACTIUNE INTEGRALA 4x4. Avertizare, cauze, rezolvare.
« Răspuns #29 : 21.Ian.2018, 04:04:02 p.m. »
Mai e o condiție sa treaca din lock in auto: daca in alea câteva secunde de la pornire depășești 60 km/h. Adică nu poti merge in lock decat sub aceasta limita.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice