Autor Subiect: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....  (Citit de 24739 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline body

Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #60 : 19.Ian.2011, 10:46:24 a.m. »
Crede-ma ca alea sunt doar cifre de vrajeala. Lucrez in domeniu.
La rubrica 3 Gaze si energie e doar activitatea de DISTRIBUTIE GAZE !
Productia de gaze intra la rubrica 1 Explorare si Productie!
Ei produc gaze si le predau Transgazului pt transport.
Ei au f putine distributii de gaze.
« Ultima Modificare: 19.Ian.2011, 10:49:16 a.m. de body »
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline BXXENL

Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #61 : 19.Ian.2011, 11:14:26 a.m. »
Eu puneam oricum aproape exclusiv de la Rompetrol, dar acum o sa pun 100% de la ei. Macar calitatea benzinei este constanta indiferent de statia peco, lucru pe care nu pot sa-l spun despre nici o alta firma, inclusiv omv-petrom, cu care am avut surprize nasoale prin bucuresti si buzau.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline rexkrokiDAU

Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #62 : 19.Ian.2011, 11:16:04 a.m. »
Corect ce spui, dar asta nu inseamna ca cifrele sunt vrajeala. Totul e cum le interpretezi si cum faci consolidarile.  :)

Uite inca cateva date, multa lume poate nu ajunge la le citeasca in alte parti si chiar daca nu au legatura directa cu subiectul topicului sunt totusi interesante pentru ca tin de "castigatorul" sondajului.




Trimestrul al treilea 2010 (T3/10)
      Efect EBIT excluzand elementele speciale a crescut cu 2% in T3/10 comparativ cu T3/09, in timp
ce EBIT-ul a fost afectat de o depreciere extraordinara in Kazahstan, in valoare de 441 mil lei
      Parteneriate importante incheiate: contract pe 15 ani cu Petrofac pentru cresterea productiei in
zacamintele selectate si parteneriat cu Hunt Oil pentru explorarea in comun a doua blocuri
onshore
      In Rusia, Petrom a vandut participatia sa de 74,9% in Ring Oil partenerului sau minoritar,
Mineral and Bio Oil Fuels Ltd

Vanzarile la nivel de segment au crescut cu 8% comparativ cu T3/09, sustinute de mediul favorabil al
pretului la titei si de aprecierea USD fata de RON. Pretul titeiului Ural a fost cu 11% mai mare in T3/10
fata de T3/09. Ca urmare a unor venituri mai mici din instrumentele de acoperire a riscurilor, pretul mediu
realizat la titei la nivel de Grup a scazut cu 3%, la 68,48 USD/bbl. In plus, ajustarea in regimul preturilor
de transfer intre E&P si R&M in Romania, aplicabila de la inceputul anului 2010, in vederea reflectarii
corecte a valorii de integrare a rafinariilor romanesti, a influentat negativ pretul realizat la titei.
EBIT-ul a fost mai mic cu 42% decat in T3/09, fiind afectat de deprecierea extraordinara, in valoare de
441 mil lei, a activelor din Kazahstan. Deprecierea a fost inregistrata ca urmare a recentei evaluari tehnice
a activitatilor din Kazahstan precum si ca efect al reintroducerii in august 2010 a taxei vamale de export
la titei, de 20 USD/tona. Rezultatul instrumentelor de acoperire a riscurilor, contractate in T2/09 pentru o
parte din productia din 2010, a contribuit cu 39 mil lei la valoarea EBIT-ului din T3/10, comparativ cu 214 mil
lei in T3/09. EBIT excluzand elementele speciale a crescut cu 2% fata de T3/09, in principal datorita
cresterii preturilor exprimate in lei la titei si condensat, precum si imbunatatirii structurii de cost.
Investitiile de explorare au fost cu 34% mai mari decat in T3/09, datorita activitatilor intensificate, in
timp ce cheltuielile de explorare au scazut cu 47%. In activitatea de Servicii E&P a continuat procesul de
transformare in vederea integrarii in E&P, contribuind la reducerea progresiva a costurilor de productie.
Costurile de productie la nivel de Grup in T3/10, exprimate in USD/bep, au fost cu 2% mai mari
comparativ cu T3/09, din cauza efectului negativ al noii metode de calcul, coroborat cu scaderea
volumelor de productie, care au contrabalansat efectul pozitiv al deprecierii monedei nationale.
Incepand cu 2010, formula de calcul se bazeaza pe productia neta disponibila pentru vanzare, avand ca
efect o crestere cu 0,99 USD/bep a costurilor de productie in T3/10. Din cauza scaderii productiei,
costurile de productie in Romania au crescut, pana la valoarea de 14,92 USD/bep (T3/09: 14,64 USD/bep),
respectiv 49,40 lei/bep (T3/09: 43,21 lei/bep). In Kazahstan s-au inregistrat costuri de productie
nominale mai mari - in paralel cu cresterea productiei zacamantului Komsomolskoe (prima productie de titei
in T3/09).
Productia de titei, gaze si condensat la nivel de Grup a fost de 16,88 mil bep, cu 1% mai mica decat in
T3/09, ca urmare a nivelului mai scazut al productiei in Romania. In Romania, productia totala de titei,
gaze si condensat a atins valoarea de 15,87 mil bep, cu 3% mai mica fata de T3/09. Productia de titei a fost
de 7,49 mil bbl, cu 5% sub nivelul inregistrat in T3/09, in principal din cauza declinului natural al productiei,
care nu a putut fi compensat integral de sondele noi sapate si de programul de reparatii capitale.
Productia de gaze a atins valoarea de 8,38 mil bep, cu 2% mai mica decat in T3/09. Scaderea productiei de
gaze a fost determinata de aceiasi factori care au afectat si productia de titei. In plus, sondele de gaze
considerate „cheie” nu au avut contributia asteptata la compensarea declinului natural. Productia de titei
si gaze din Kazahstan a crescut cu 70%, atingand valoarea de 1,01 mil bep in T3/10, in principal datorita
punerii treptate in productie a zacamantului Komsomolskoe.
In T3/10, programul de foraj in Romania s-a intensificat, inregistrand un numar total de 42 de
sonde noi sapate, mult mai mare decat in T3/09 (19 sonde), datorita nivelului crescut de investitii, a
numarului mai mare de instalatii de foraj si a eficientei sporite.
In conformitate cu strategia Petrom, am semnat cu Petrofac un contract pe 15 ani, de maximizare a
productiei si de crestere a eficientei operationale pentru noua zacaminte din zona Ticleni (sud-vestul
Romaniei). In plus, a fost incheiat un parteneriat cu Hunt Oil Company pentru explorarea in comun a
perimetrelor onshore Adjud si Urziceni Est. In Rusia avand in vedere conditiile actuale ale mediului
economic si ca urmare a prioritizarii proiectelor de investitii, Petrom a vandut participatia de 74,9% in
compania Ring Oil partenerului sau minoritar, Mineral and Bio Oil Fuels Limited, tranzactia fiind incheiata in
T3/10.
Comparativ cu T2/10, EBIT excluzand elementele speciale a crescut cu 8%. Costurile usor crescute au
fost compensate de venituri mai mari, rezultate in principal din cresterea vanzarilor de titei si
instrumentele de acoperire a riscurilor. EBIT-ul raportat a fost afectat de o depreciere extraordinara in
Kazahstan (441 mil lei).
Productia de titei, gaze si condensat la nivel de Grup in T3/10 a crescut cu 2% datorita cresterii productiei
de titei in Kazahstan si Romania. Vanzarile la nivel de segment au crescut in T3/10 cu 5% fata de trimestrul
anterior. In Romania, productia totala de titei, gaze si condensat a fost cu 1% mai mare decat in T2/10.
Productia de titei si condensat a ramas la acelasi nivel ca si in T2/10, in timp ce productia de gaze a crescut
cu 2%.

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #63 : 20.Ian.2011, 05:39:02 p.m. »
Apropo de sondaj si rezultatul acestuia actual: am trecut acu' pe Mihai Bravu unde exista 2 benzinarii una laga cealalta: Petrom si Rompetrol. Ei bine la Rompetrol era coada (era normal doar a fost 'boicot') iar la Petrom nu era nici macar o masina!
Bravo Romania!
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #64 : 20.Ian.2011, 05:42:33 p.m. »
Si eu azi am trecut pe la Petrom Baneasa si era cam liniste. Nu stiu daca e coincidenta sau nu..
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #65 : 24.Ian.2011, 03:01:34 p.m. »
Iarasi un articol ce da de gandit...

Scuze, l-am depanat
« Ultima Modificare: 24.Ian.2011, 03:20:19 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #66 : 24.Ian.2011, 03:15:26 p.m. »
nu prea avem cum sa-ti citim mail-ul, dar poate gasim pe cineva sa-l sparga :)))
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline rexkrokiDAU

Re: SuzukiClub ROMANIA nu alimenteaza in....
« Răspuns #68 : 26.Ian.2011, 04:59:04 p.m. »
Nimeni nu crede ca firmele ce se ocupa cu productia si distributia de carburanti sunt niste ingeri dar nici cum e scris raportul respectiv nu e un exemplu de inocenta. Desi sunt analizate diferite cauze, ele sunt raportate individual la cresterea de 20% a pretului combustibililor, nu cumulat. Normal ca nici unul din acele motive, luat separat nu justifica o crestere de 20 %. Subiectul accize si TVA este tratat tangential dar la o privire atenta el reprezinta cam 50 % daca nu mai mult din pretul unui litru de combustibil la pompa.