Autor Subiect: Turatie inconstanta a motorului la ralanti- suzuki sx4  (Citit de 58089 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #90 : 20.Ian.2011, 08:17:34 p.m. »
1. ... pulbere de gaze.
2. Un strop de curent dupa tine trebuie sa :alimenteze pompa de benzina,calculatorul,toti senzorii masinei...................etc,dar de unde curent.
:D
1.  Fii hotarit; ori e pulbere ori e gaz.
Pulberea este:
Citat
PÚLBERE, pulberi, s. f. 1. Material solid care se prezintă sub forma unor particule fine; praf, pudră.[...] – Lat. pulvis, -eris.
iar gazul e
Citat
ste:
GAZ2, gaze, s. n. 1. Nume generic dat corpurilor fluide cu densitate redusă, incolore, ușor deformabile și expansibile, care, din cauza coeziunii moleculare slabe, nu au o formă proprie stabilă și tind să ocupe întregul volum pe care îl au la dispoziție.

2. Cantitate de curent mai mica decit sa poata roti demaror + motor dar suficienta pt a alimenta minimul de functionare a instalatiei electrice.

Sonda lambda NU ARE ROL DE SOC
Daca te multumeste rectific din "sonda lamda ar juca rolul de clapeta de soc" in "COMANDA clapeta de soc".
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline adrian_r5

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #91 : 21.Ian.2011, 12:39:10 a.m. »
Daca stam sa comparam cu masinile de generatie mai veche, sonda lamda ar juca rolul de clapeta de soc (la dacie 1100 era soc automat iar la dacie 1300 era soc manual).

... si atunci ce mama draqu' mai face IAC-u'  :-/ :-/ :-/
« Ultima Modificare: 21.Ian.2011, 12:40:44 a.m. de adrian_r5 »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #92 : 21.Ian.2011, 07:51:17 a.m. »
adrian_r5,te rog nu-l baga in ceata pe Laurentiu cu termeni noi. :D
Oricum exista o explicatie ,dar................   Probabil ca a avut in meseria lui intotdeauna oameni in subordine (ceea ce nu este rau) :clap:.Dar noi aici postam un sfat ,un lucru patit si nu un "ordin",iar el nu  este deschis la nou.
Laurentiu, cu "pulbere de gaze", scuze ,am vrut sa zic "pulbere de la gaze" cele ce iese din evacuare,dar tu ai inteles dar faci caz cand nu ai altceva de spus.Motoarele pe injectie nu au "clapeta de soc",totul este controlat de calculator cu ajutorul senzorilor.
Eu am inteles, nu suporti sa nu ai dreptate .Asa ca te las pe tine sa dai sfaturi :sa-si cumpere redresor toata lumea(poate esti dealer),sa porneasca impinsi sau trasi,sa-si scoata bateria pe timpul noptii in vreme de iarna,etc

« Ultima Modificare: 21.Ian.2011, 08:04:55 a.m. de marius34 »
 

Offline adrian_r5

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #93 : 21.Ian.2011, 08:10:05 a.m. »
adrian_r5,te rog nu-l baga in ceata pe Laurentiu cu termeni noi. :D
Pai ... nu prea e termen nou ... ca am mai povestit despre el aici  >:D<
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #94 : 21.Ian.2011, 08:14:46 a.m. »
Da dar el nu citeste decat ultima postare :)
 

Offline ATA

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 87
  • Gen: Bărbat
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #95 : 21.Ian.2011, 08:24:43 a.m. »
Scuze ca ma bag pe aria care nu trebuie dar aceeasi problema o am si eu la Swift 1.3 numai ca uneori cand pornesc masina chiar daca e motorul cald sau rece acul de la turometru sta in 300 rpm iar masina face ca naiba, zici ca motorul sare din masina.Ca sa isi revina apas pe pedala de  acceleratie desi in momentul apasarii pedalei nu simt nici un feedback la pedala, parca se duce in gol. Am vb cu cei de la service si nu ma cred: 'Cum dom'le? 300 ture? Imposibil!". Un domn de la service mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la clapeta de acceleratie.S-ar putea sa aiba depuneri din cauza benzinei proaste.
'09 Suzuki Swift 1.3 16v GLX SE 92hp

жалюзи вертикальные
 

Offline BXXENL

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #96 : 21.Ian.2011, 08:39:55 a.m. »
Clar depuneri in clapeta de la benzina. Sau de la mini-martieni. Benzina nu trece prin clapeta de acceleratie. Doar aer trece pe acolo, si gaze de evacuare recirculate.

Oamenii din service-uri ar spune orice sa scape de tine. Da dom'le, e de la benzina, ca e proasta. De aia va zgarie stergatoarele parbrizul.

ATA, problema ta am intalnit-o la mitsu si am auzit si de oameni cu fiat si renault sa se planga. De cand a dat frigul, masinina le porneste subturat si/sau le moare motorul. La a 2-a cheie, e perfect, de parca nimic nu s-ar fi intamplat inainte.

Mi-a facut si mie figura asta, dar nu asa grav ca la tine, in sensul ca mie imi pornea la turatia de relanti normala, ~800rpm. Iti dai seama ca mergea cam nasol, tremura, dar ii dadeam un spritz si isi revenea.

Unii au rezolvat problema schimband senzorul de temperatura lichid de racire. Daca te gandesti un pic, are sens, pt ca acela se ocupa de imbogatirea amestecului cand motorul e rece, are rolul soc-ului de la dacie.

Altii l-au schimbat degeaba, ca le face tot la fel. S-a mai umblat si la curatat clapeta de acceleratie, si la bujii, tot.

Eu n-am schimbat nimic, si a disparut la fel de brusc cum a aparut problema cand am revenit la a face plinul de la rompetrol in loc sa pun cu tzaraita de la omv. :-t

Clapeta poti oricum sa o cureti, eu pe cea de smart trebuie sa o curat cam din 20 in 20 de mii de km, e o buba comuna la ele, si se aprinde becul de check engine, cateodata iti intra si in safe mode masina de nu mai poti merge decat cu maxim 60km/h.

Daca ai avea un tester, sa pui pe masina inainte sa pornesti dimineata, ai putea urmari temp raportata de senzorul de temp lichid de racire, si ai vedea daca raporteaza vreo neregula.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #97 : 21.Ian.2011, 11:20:21 a.m. »
1. ...el nu  este deschis la nou.
2. Laurentiu, ... am vrut sa zic "pulbere de la gaze"
4. Motoarele pe injectie nu au "clapeta de soc"...
5. Eu am inteles, nu suporti sa nu ai dreptate .Asa ca te las pe tine sa dai sfaturi :sa-si cumpere redresor toata lumea(poate esti dealer),sa porneasca impinsi sau trasi,sa-si scoata bateria pe timpul noptii in vreme de iarna,etc
1. Nu, eu sint un CONSERVATOR.  :)
2. Pulberea se poate scoate din catalizator mergind citiva km cu motorul turat; din cite imi amintesc, cam de aici a si plecat "dezbaterea" - catalizator partial infundat => un mers neregulat in ralanti.
3. Am sustinut eu asa ceva ? Am spus sa "Daca stam sa comparam cu masinile de generatie mai veche, sonda lamda ar juca rolul de clapeta de soc" dupa care am rectificat cu "comanda clapeta soc".O singura componenta mecanica cu care se poate realiza un efect, poate fi inlocuita cu mai multe subansamble electronice pt obtinerea aceluiasi efect.
5. Erau doar niste sfaturi:
a) redresorul  - pt a prelungi viata bateriei; una este sa cumperi o baterie la 2-3 ani si alta la 5; 6 sau 7 ani;
b) as vrea sa te vad ce faci cind te lasa bateria pe un drum forestier nu prea circulat in virf de munte dupa prima noapte de weekend si fara sa ai semnal la telefon; mergi citiva zeci de km in sat pt a-ti aduce o baterie cu care sa-ti pornesi masina sau astepti o platforma stiind ca in nici un caz nu vei putea fi tractat. Am precizat si o mai spun inca o data: din pornirea masinii impins/tras nu se face o regula ci doar ca se poate realiza asa ceva in caz de forta majora.
c) te rog sa faci o mica-mare diferenta de exprimare in a LASA (ceea ce am spus eu) pe timp de noapte o baterie la incarcat si in a SCOATE (ceea ce ai inteles tu) noaptea bateria.

P.S. Nu am fost nici sef, n-am avut oameni in subordine si nici dealer nu sint. Daca ma poti convinge de ceea ce spui, voi trece neconditionat "in tabara ta". Pina atunci insa, imi mentin parerea.
P.P.S. Teoria ca teoria, o poate invata oricine chiar ca si un papagal, pe de rost insa PRACTICA ne cam omoara.

De cand a dat frigul, masinina le porneste subturat si/sau le moare motorul. La a 2-a cheie, e perfect, de parca nimic nu s-ar fi intamplat inainte.
Nu poate fi si din cauza uleiului folosit in motor si CV ? Prima cheie sa aibe efectul "ruperii" uleiului ?
« Ultima Modificare: 21.Ian.2011, 11:25:32 a.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline BXXENL

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #98 : 21.Ian.2011, 11:37:40 a.m. »
@Laurentiu Nu, Pt ca daca lasi motorul 5 min tot asa merge, neregulat. Daca opresti si repornesti, merge brici. Deci nu are un start ezitant dupa care se redreseaza, ci porneste balbait si asa o tine mult si bine daca nu o turezi tu. Si oricum, cei cu mitsu si eu, folosim 5w30 sau 5w40, nu stiu de nimeni cu 10w40 sau mai gros. Problema la noi e ca efectiv nu intra socul (sau asa pare cel putin, motorul porneste balbait, si sta sa moara)
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline adrian_r5

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #99 : 21.Ian.2011, 11:39:45 a.m. »
as vrea sa te vad ce faci cind te lasa bateria pe un drum forestier nu prea circulat in virf de munte dupa prima noapte de weekend si fara sa ai semnal la telefon; mergi citiva zeci de km in sat pt a-ti aduce o baterie cu care sa-ti pornesi masina
Sau inainte de a pleca iti pui in portbagaj un battery booster  ;)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah: