Autor Subiect: Turatie inconstanta a motorului la ralanti- suzuki sx4  (Citit de 58080 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #50 : 11.Ian.2011, 02:07:17 p.m. »
1. PRIETENI nu aveti nevoie de redresor ca accesoriu la masini si nici de a incarca bateria periodic pentru a scapa de variatiile motorului.
2. Referitor la intrebarea 1 eu ti-as recomanda varianta (d) :pornirea motorului cu suntarea bateriei descarcate.
3. Nu-ti recomand sa pornesti prin impingere.In MANUALUL UTILIZATORULUI la pag 9-3 gasesti mai multe explicatii.
4. Si ca o corectie:HUMMER nu HAMER.
1. E un sfat util. De ce sa ai redresorul tau si sa-l folosesti cind doresti cind poti merge cu miloaga pe la vecini sa ti-l imprumute pe-al lor (daca au) si sa-l folosesti fortuit ?

2. Suntare = by-pass; imi poti explica cum se face ca eu unul nu cunosc varianta asta.

3. Cind esti nevoit si nu trece nimeni pe linga tine care sa-ti IMPRUMUTE si o pereche de "cordoane" (cum nu-ti trebuie redresor, nici de "cordoane" n-ai nevoie) de alimentare, o mai faci si pe asta.

4. Unii nu stiu sa scrie romaneste ca lumea si tu ai pretentii la a scrie corect in limbi straine ? Monseur se scrie, monseur se citeste.  ;) :P
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline adrian_r5

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #51 : 11.Ian.2011, 02:11:13 p.m. »
2. Suntare = by-pass; imi poti explica cum se face ca eu unul nu cunosc varianta asta.
Credeam ca sint singuru' care n-a fost la lectia asta  ;)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #52 : 11.Ian.2011, 10:08:31 p.m. »
1. E un sfat util. De ce sa ai redresorul tau si sa-l folosesti cind doresti cind poti merge cu miloaga pe la vecini sa ti-l imprumute pe-al lor (daca au) si sa-l folosesti fortuit ?

2. Suntare = by-pass; imi poti explica cum se face ca eu unul nu cunosc varianta asta.

3. Cind esti nevoit si nu trece nimeni pe linga tine care sa-ti IMPRUMUTE si o pereche de "cordoane" (cum nu-ti trebuie redresor, nici de "cordoane" n-ai nevoie) de alimentare, o mai faci si pe asta.

4. Unii nu stiu sa scrie romaneste ca lumea si tu ai pretentii la a scrie corect in limbi straine ? Monseur se scrie, monseur se citeste.
 ;) :P


1.Incepand cu  anii 2000 ,nu am mai mai folosit un redresor si nu am ramas in pana pana acum,sper si pe viitor.Dintre cunostintele mele care aveau asa ceva,nu mai au cu exceptia unui unchi care colectioneaza "tehnica" veche.Eu nu am spus ca este rau sa ai asa ceva,doar ca nu este necesar la subiectul acestui topic.Daca dormi mai bine ca ti-ai incarcat bateria o data la 2-3 luni, eu nu am nimic impotriva,este foarte bine.

2.ȘUNTÁRE s.f. Derivarea curentului electric dintr-un circuit. [Cf. fr. shuntage, engl. shunting].
   DERIVÁ, derív, vb. I. 1. Intranz. (mai ales la pers. 3) A se trage, a proveni, a rezulta din... ♦ (Lingv.) a) (Despre limbă, cuvinte și sensul lor) A-și trage originea din...; (tranz.) a arăta proveniența unui cuvânt din altul, b) (Despre cuvinte, de obicei cu determinări introduse prin prep. „de la”) A se forma cu ajutorul unui sufix sau al unui prefix. 2. Tranz. A abate o apă curgătoare din albia ei naturală în altă albie sau într-un canal. ♦ A îndrepta vehiculele de pe o cale de comunicație pe altă cale. ♦ A ramifica o cale de comunicație sau un canal de la traseul principal pentru a forma un traseu secundar. 3. Tranz. (Mat.) A calcula derivata unei funcții. 4. Intranz. (Despre un vas plutitor) A se abate, a se depărta din drumul său normal sub acțiunea vântului sau a unui curent; a devia. – Din fr. dériver, lat. derivare.

Sursa: DEX '98 | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink
3.O pereche de cordoane ,cred ca sunt utile si le recomand.


« Ultima Modificare: 11.Ian.2011, 10:11:06 p.m. de marius34 »
 

Offline adrian_r5

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #53 : 11.Ian.2011, 10:19:19 p.m. »
2.ȘUNTÁRE s.f. Derivarea curentului electric dintr-un circuit. [Cf. fr. shuntage, engl. shunting].
Sursa: DEX '98 | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink
3.O pereche de cordoane ,cred ca sunt utile si le recomand.
Un desen face cit 1000 de cuvinte ... Stiu ce este un sunt ... da' nu ma duce capu' sa pricep cum se face pornirea motorului cu suntarea bateriei descarcate  :(
« Ultima Modificare: 11.Ian.2011, 10:22:37 p.m. de adrian_r5 »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #54 : 11.Ian.2011, 10:49:25 p.m. »
adrian_r5:   Exista doar o singura varianta:se un autoturism cu bateria buna si cu motorul pornit,si un set de cabluri.Se leaga cablurile+ la+ si -la-,dupa care se lasa cateva minute sa prinda putere bateria descarcata.Si daca ai noroc porneste,daca nu ...........mai incerci sau vezi tu  :D
 

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #55 : 12.Ian.2011, 10:03:01 a.m. »
1. ȘUNTÁRE s.f. Derivarea curentului electric dintr-un circuit. [...] a devia. – Din fr. dériver, lat. derivare.
2. se un autoturism cu bateria buna si cu motorul pornit,si un set de cabluri.Se leaga cablurile+ la+ si -la-
1+2. In cazul de care vorbim noi, legarea se numeste "legare in paralel" a doi acumulatori si nicidecum SUNTARE. Noi NU deviem nimic ci incercam sa "umplem" cu energie un acumulator din altul". Suntarea reprezinta o "saritura" peste un element (by-pass, jumper, cut, scurtcircuitarea unui traseu care inseamna "evitarea lui printr-o scurtatura" etc).

A. Incepand cu  anii 2000 ,nu am mai mai folosit un redresor...
B. Daca dormi mai bine ca ti-ai incarcat bateria o data la 2-3 luni, eu nu am nimic impotriva,este foarte bine.
A. Dar nici 7 ani nu te-a tinut un acumulator.
B. Nu prea am inteles faza cu dormitul. De dormit dorm in pat iar de circulat, circul mai mult in oras unde consumul de energie e mai crescut decit incarca alternatorul intre o pornire si o oprire.

P.S. Am vazut la viata mea multi teoreticieni care au incercat sa combata practica prin teoriile lor si au ramas la mila altora si cu ceva mai putini bani in buzunar.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #56 : 12.Ian.2011, 06:57:16 p.m. »
(by-pass, jumper, cut, scurtcircuitarea unui traseu care inseamna "evitarea lui printr-o scurtatura" etc).
Fac o corectura la mesajul anterior. Cu gindul la "scurtatura" (shortcut) am scris cuvintul "cut" (cutit, taiere sau ce-o mai fi insemnind el).

Si pt. ca tot nu ma lasa in pace faza cu "suntarea" bateriei, m-am mai gindit la o varianta (GRESITA) pe care unii o faceau: aduceau la masina o baterie buna (sanatoasa), decuplau cablurile masinii de pe bateria "bolnava", le cuplau pe bateria sanatoasa si porneau motorul. Dupa pornire, faceau aceeasi treaba insa in sens invers. Nu neg ca nu se poate asa ceva la o masina de tip vechi si fara prea multe componente electronice cu toate ca si aici exista riscul de ardere a releului regulator. La masinile din noua generatie, ma indoiesc ca motorul ar mai merge lasindu-l, chiar si pt o perioada scurta de timp, doar alimentat de pe alternator.
Oare la varianta asta te-ai gindit cind ai spus de SUNTARE ?
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #57 : 12.Ian.2011, 10:35:15 p.m. »

1+2. In cazul de care vorbim noi, legarea se numeste "legare in paralel" a doi acumulatori si nicidecum SUNTARE. Noi NU deviem nimic ci incercam sa "umplem" cu energie un acumulator din altul". Suntarea reprezinta o "saritura" peste un element (by-pass, jumper, cut, scurtcircuitarea unui traseu care inseamna "evitarea lui printr-o scurtatura" etc).
A. Dar nici 7 ani nu te-a tinut un acumulator.
B. Nu prea am inteles faza cu dormitul. De dormit dorm in pat iar de circulat, circul mai mult in oras unde consumul de energie e mai crescut decit incarca alternatorul intre o pornire si o oprire.


Nu prea ai priceput ce am spus.Legarea in paralel a doi acumulatori nu are rolul de a "umple" acumulatorul gol. Pe intelesul tuturor, are rol de a face legatura intre bateria incarcata si instalatia electrica a autoturismului cu bateria descarcata.Electromotorul ia curent din bateria INCARCATA pentru a porni prin "suntare" care inseamna si DEVIERE,adica curentul din bateria incarcata a fost deviat "din circuitul lui intern" in circuitul bateriei descarcate.Cum as putea sa-ti explic mai clar?
Ca sa "umplem" bateria o putem face cu varianta ta: REDRESORUL.  :good:.Acesta este rolul lui:de a umple.
O baterie  tine in functie de modul de exploatare.In regim TAXI poti sa o incarci in fiecare zi si nu te tine 7 ani,GARANTAT.
 

Offline Myrcea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #58 : 13.Ian.2011, 12:52:25 a.m. »
Sunt curios de 2 chestii:
- si-a pornit careva dintre voi masina prin impingere dupa ce i s-a descarcat bateria? Pentru ca sunt tentat sa cred ca nu merge, cel putin cand bateria e descarcata complet...
- cei cu turatia inconstanta de unde va luati benzina? Pentru ca eu prima data am sesizat problema asta cand am alimentat din OMV... poate nu are nici o legatura, dar e curiozitatea mea...
***************************************************
Suzuki Ignis 1.3 VVT 4x4 Cat's Eye Blue (+eleron spate :D)
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #59 : 13.Ian.2011, 07:55:07 a.m. »
Un fir de curent cred ca trebuie ca sa poata "antrena" alternatoarul pentru a produce curent.Daca ar fi avut dinam ar fi pornit,dar cu alternator nu cred .