0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Eu cred ca in electronica masinii exista o bucla de reactie a unui regulator care nu este corect acordat.
In concluzie, plecind de la titlul topicului "Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4", am spus ca problema poate surveni de la acumulator (descarcat, imbatrinit, sulfatat etc si care nu mai poate tine curent in el) sau cu multi consumatori in functie. Am gresit cu ceva la afirmatia mea sau cind am sustinut ca ACUMULATORUL poate fi cauza defectului ?
Asa cum am mai spus si in alt mesaj: cind apare un defect, in primul rind trebuie depistata si indepartata cauza si apoi inlaturat (d)efectul.
@Laurentiu: daca vrei sa ai tu ultimul cuvant fie...
.. precum si de posibilitatile de reglare automata ale UCE. In prima faza turatia va scadea si acum depinde de UCE.Daca acesta poate ridica turatia motorului pana la o valoare la care alternatorul sa dea curentii necesari, cred ca o va ridica, si daca nu poate, motorul ar trebui sa cada in nas.Este ce se intampla aici:Cand apare rezistenta mecanica la motor, sistemul de reglare incearca sa mentina relantiul, ca sa nu moara motorul. Evident ca sistemul are si el niste limite impuse de fabricant, asa ca nu stiu cat va putea sa regleze.