Turatia si-a revenit la normal, sunt povesti ca este subdimensionat acumulatorul,
daca era subdimensionat nu il pune-au din fabrica de 36 Ah, el ajuta numai la pornire restul face alternatorul(teoretic), ce consumatori prea multi
ca doar nu mergi cu toate becurile aprinse in oras si ventilatorul maxim.
Pina acum la vreo 4 timpuri de masini nu am intilnit sa fie vreo ordine de decuplare sau cuplare a bateriei.
Dupa cele 2 zile de relax si regenerare a bateriei acum chiar si la -10 imi fura cheia din mina
cind o pornesc iar acel ochi magic si-a revenit la acel verde care indica ca bateria este OK(dupa vreo 30 de km de 140km/h).
Singurele probleme pe care le luasem in calcul erau:
1. benzina care poate face condens(apa in benzina) daca cantitatea din rezervor este prea mica si calitatea ei, faptul ca am alimentat ultima oara in 2012 si acciza(bat-o vina) era mai mica decit in 2013
2. aer fals pe la filtru de aer(schimbat la inceputul lui decembrie)
3. sau bujiile care la 90.000 de km cred ca vor sa fie si ele scoase la pensie