Autor Subiect: Turatie inconstanta a motorului la ralanti- suzuki sx4  (Citit de 58079 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #220 : 01.Sep.2011, 04:00:10 p.m. »
Un vot si de la mine pentru punctul 4. Restul...  e vanare de vant.   :) 

Offline adrian_r5

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #221 : 01.Sep.2011, 05:53:24 p.m. »
Depinde cum definesti tu bug-ul.
Eu nu-l definesc ... l-au definit altii mai dibaci ... pt. edificare te poti uita aici  ;)


Dupa mine un "bug" e o chestie care impiedica ceva sa-si faca treaba, asa cum e ea definita in specificatii (lucru care in cazul nostru NU se intampla, atat masina cat si aeroterma/AC-ul lucrand in parametri).
Pe cuvintu' tau de fost pionier  :-/ :-/ :-/


Pe tine te deranjeaza de fapt la nivel estetic, anume MODUL in care lucreaza.
Cum ai ajuns la concluzia asta  :-/ :-/ :-/


Pana la urma, asta a fost solutia constructiva aleasa de proiectant.
Stii din surse sigure sau ai avut o revelatie  :-/ :-/ :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline adrian_r5

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Chips

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 103
  • Gen: Bărbat
  • Leave sooner, drive slower, live longer.
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #223 : 17.Feb.2012, 02:16:13 p.m. »
Referitor la topic.

Nu am intalnit problema la SX4 dar al meu e nou si are 6 luni si aprox 15k km.
Dar la masina anterioara, Ford Fiesta, turatia inconstanta era data de blocajul clapetei de acceleratie. Se imbacsea de la filtrul sport si trebuia curatata o data la 6 luni.
Every thing I'm not made me everything I am
 

Offline lukearh

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #224 : 29.Mai.2012, 02:05:15 p.m. »
Tot referitor la topic,
Am patit-o si eu recent si pot lega problema in mod cert de descarcarea acumulatorului.
Mai exact, vineri am asteptat pe cineva 10-15 min cu farurile aprinse si radioul pornit. Cand am revenit la masina si am dat cheie - nimic.
Am deschis capota si am vazut ca borna (+) era coclita. Contact prost insemna ca alternatorul nu a mai incarcat bateria care in cele din urma s-a descarcat. Indicatorul bateriei era verde. Am pornit cu cabluri de la alta masina, si dupa un drum de vreo 25 km am ajuns acasa, am curatat contactele si cand am pornit iar prin oras, la relanti turatia scadea sun 500 si trebuia sa tin motorul din acceleratie. Incet incet (probabil bateria s-a incarcat cat de cat) problema a disparut.
Bateria e originala, o am de 3,5 ani, motor benzina 1.5 cu instalatia electrica originala, fara absolut nici o modificare. Pana la problema asta cu borna oxidata bateria nu a dat nici un rateu (iarna sau vara) in conditiile in care nu am umblat absolut deloc la ea.
SUZUKI SX4 1.5L GLX - galactic gray met.
 

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #225 : 29.Mai.2012, 02:58:54 p.m. »
Tot referitor la topic,
Am patit-o si eu recent si pot lega problema in mod cert de descarcarea acumulatorului.
Incep sa apara si certitudini pt primele raspunsuri date in acest topic. ;)
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #226 : 02.Iun.2012, 08:36:37 a.m. »
Constatarea lui Laurentiu este de "suprafata".Adevarata problema a lui Suzi nu este o baterie descarcata ci faptul ca,calculatorul nu este programat sa mentina turatia indiferent de motivul scaderii acesteia.Un simplu test:puneti in treapta 1 ridicati usor ambreiajul iar suza se opreste.Incercati si cu alte marci si...................
O zi buna tuturor!
 

Offline bogogica

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #227 : 02.Iun.2012, 09:53:27 a.m. »
@marius34, asta nu este legat de computerul masinii ci de cuplul scazut al motorului. In general, plecarea de pe loc la orice motor diesel fara pic de pedala de acceleratie este un lucru normal. Orice diesel o face fara probleme (motoare cu cuplu mare la turatii mici). La motoarele benzinare cuplul este foarte scazut si de aceea este si normal "sa iti moara motorul" daca nu apesi si acceleratia la debraiere.
Referinta ta este relativ/partial adevarata acolo unde computerul masinii acelereaza electronic pentru a compensa (acelasi principiu folosit si la pilotul automat).
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #228 : 02.Iun.2012, 02:18:53 p.m. »
Vorbesc de masini pe benzina.Nu are nicio legatura cuplul cu turatia motorului.Calculatorul trebuie sa ajusteze turatia pana la valoarea optima indiferent de consumatori.Testul cu plecatul de pe loc l-am facut cu :opel corsa 1.4,vw 1.6,care au cuplul <sau =.
 

Offline adir

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #229 : 02.Iun.2012, 08:46:08 p.m. »
Eu pot pleca de pe loc si asa. Secretul e sa ridici ambreiajul foarte, foarte, foarte incet.
  • SX4