Tot referitor la topic,
Am patit-o si eu recent si pot lega problema in mod cert de descarcarea acumulatorului.
Mai exact, vineri am asteptat pe cineva 10-15 min cu farurile aprinse si radioul pornit. Cand am revenit la masina si am dat cheie - nimic.
Am deschis capota si am vazut ca borna (+) era coclita. Contact prost insemna ca alternatorul nu a mai incarcat bateria care in cele din urma s-a descarcat. Indicatorul bateriei era verde. Am pornit cu cabluri de la alta masina, si dupa un drum de vreo 25 km am ajuns acasa, am curatat contactele si cand am pornit iar prin oras, la relanti turatia scadea sun 500 si trebuia sa tin motorul din acceleratie. Incet incet (probabil bateria s-a incarcat cat de cat) problema a disparut.
Bateria e originala, o am de 3,5 ani, motor benzina 1.5 cu instalatia electrica originala, fara absolut nici o modificare. Pana la problema asta cu borna oxidata bateria nu a dat nici un rateu (iarna sau vara) in conditiile in care nu am umblat absolut deloc la ea.