...din articol nu rezulta ca bateria trebuie incarcata periodic pe redresor.
Asa este DAR cind se vorbeste ca o baterie poate fi "
golita de energie incit sa nu mai poata livra curent spre aprindere si electrozii bujiilor" de catre folosirea repetata a demarorului, ne duce cu gindul la urmatoarea incercare de pornire a motorului.
Nu am OBLIGAT pe nimeni sa foloseasca redresorul. Am incercat sa ajut doar prin niste sfaturi de a elimina niste probleme prin care eu am trecut deja si decit sa ma rog de unul sau de altul sa-mi furnizeze niste curent pt o pornire [la Iasi s-a cerut si 50lei (500.000 lei) pt un imprumut de cabluri + curent de pornire] ma ajut cu redresorul "din dotare"
.
Si daca in 1978 se vorbea de consumuri mari, in ziua de azi ce sa mai zicem ca pe linga cele obisnuite si necesare, mai utilizam si pt comfort: ACul, proiectoare, incalzire luneta-scaune-oglinzi, statii de amplificare audio etc.
P.S. Asta e ultimul meu comentariu pe aceasta tema si daca doriti sa va tina o baterie mult mai mult decit are ea garantie (2-3 ani), aveti grija de ea si evitati pe cit posibil s-o descarcati mai mult de 12V.
Cind mai mergeti prin serviceuri, intrebati pe cite un electrician mai cu mintea pe umeri daca e necesara sau nu cite o incarcare periodica pe redresor. Nu intrebati pe astia mai tineri care s-au trezit acum din absolventi de bac. cu note de 5 sau 6, mari mecanici sau electricieni auto.