De unde ai luat instructiunile astea ... ca in manual eu nu le gasesc
Probabil de
aici (daca sursa e alta, specifica te rog).
P.S. Face cineva o traducere a materialului de resetare ???
Proceduri de resetare pentru ECU la 350ZVă rugăm să citiţi toate instrucţiunile şi familiarizaţi-vă cu ele înainte de a începe.
Un cronometru sau un ceas analogic cu acl secundar vă va fi de folos.
Proceduri de resetare pentru ECUTemporizarea este extrem de critică. În cazul în care nu se face în timpii specificaţi, ECU nu va fi resetat şi Check Engine Light (CEL) va continua să rămână aprins.
Un cronometru sau un ceas analogic cu ac secundar vă va fi de folos.
Operaţii:1. Confirmaţi că pedala de acceleratie este pe deplin eliberată, puneţi contactul pe "ON" si asteptati 3 secunde.
2. Repetaţi paşii următori (2a şi 2b) repede, de cinci ori în termen de maxim 5 secunde.
2a. Apăsaţi (TARE) pedala de acceleraţie până la capăt.
2b. Eliberaţi complet pedala de acceleraţie.
3. Aşteptaţi 7 secunde, apăsaţi complet pedala de acceleraţie şi menţineţi-o apăsată cca. 10 secunde până când CEL începe să clipească.
4. Eliberaţi complet pedala de acceleraţie (în timp ce este CEL continuă să clipească)
5. Aşteptaţi aproximativ 10 secunde.
6. Apăsaţi complet pedala de acceleraţie şi meţineţi-o apăsată mai mult de 10 secunde.
7. Eliberaţi complet pedala de acceleraţie (lumina CEL va continua să clipească).
8. Puneţi contactul pe poziţia "OFF" şi acum puteţi porni masina. Becul CEL ar trebui să fie stins.
Dacă martorul CEL continuă să rămână aprins, repetaţi paşii de mai sus. Temporiyarea este extrem de critică la resetarea ECU.
Memorarea poziţiei "LIBER" pentru pedala de acceleraţieOperaţii:1. Asiguraţi-vă că pedala de acceleraţie este complet eliberată.
2. Rotiţi contactul pe "ON" şi aşteptaţi cel puţin 2 secunde.
3. Rotiţi contactul pe "OFF", aşteptaţi cel puţin 10 secunde.
4. Rotiţi contactul pe "ON" şi aşteptaţi cel puţin 2 secunde.
5. Rotiţi contactul pe "OFF", aşteptaţi cel puţin 10 secunde.
Memorarea poziţiei "ÎNCHIS" pentru supapa acceleraţieiOperaţii:1. Asiguraţi-vă că pedala de acceleraţie este complet liberă.
2. Rotiţi contactul pe "ON".
3. Rotiţi contactul pe "OFF", aşteptaţi cel puţin 10 secunde.
Asiguraţi-vă că supapa se mişcă în timpul celor 10 secunde prin verificarea zgomotului de operare.
Memorarea volumului de aer la ralenti (memorarea poziţiei acceleraţiei)Cel mai bine este sa măsuraţi timpul precis, cu un ceas.
Operaţii:1. Efectuaţi "Memorarea poziţiei "LIBER" pentru pedala de acceleraţie".
2. Efectuaţi "Memorarea poziţiei "ÎNCHIS" pentru supapa acceleraţiei".
3. Porniţi motorul şi încălziţi-l până la temperatura normală de funcţionare.
4. Rotiţi contactul pe "OFF" şi aşteptaţi cel puţin 10 secunde.
5. Verificaţi că pedala de acceleratie este complet eliberată, puneţi contactul pe "ON" si asteptati 3 secunde.
6. Repetaţi următorii (paşii 7a, 7b) repede, de cinci ori în termen de maxim 5 secunde.
7a. Apăsaţi (TARE) pedala de acceleraţie până la capăt.
7b. Eliberaţi complet pedala de acceleraţie.
8. Aşteptaţi 7 secunde, apăsaţi complet pedala de acceleraţie şi păstraţi-o apăsată cca. 20 secunde până ce Engine Check Light (CEL) nu mai luminează intermitent ci continuu.
9. Eliberaţi complet pedala de acceleraţie în termen de 3 secunde dupa ce CEL devine aprins continuu.
10. Porniţi motorul şi lăsaţi-l la ralenti.
11. Aşteptaţi 20 de secunde.
12. Turaţi motorul de două sau de trei ori şi asiguraţi-vă că viteza de mers în gol şi momentul aprinderii se încadrează în specificaţii.
P.S. Polemica la obiect e binevenita; in afara sa, nu...