Autor Subiect: Turatie inconstanta a motorului la ralanti- suzuki sx4  (Citit de 58094 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline adrian_r5

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #110 : 21.Ian.2011, 06:59:09 p.m. »
scoate bujiile afara si te uita la aspectul partii infiletate in blocul motor
Sigur in blocul motor  :-/ :-/ :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Geo (SX4Owner)

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 443
  • Gen: Bărbat
  • Happy that i'm not anymore SX4Dreamer
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #111 : 21.Ian.2011, 07:06:25 p.m. »
Si eu as merge pe ideea cu aerul fals eventual de la servo frana :dknw:
SAYURI, o gheisa plina de talente
 

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #112 : 21.Ian.2011, 08:53:17 p.m. »
Sigur in blocul motor  :-/ :-/ :-/
In chiulasa (mai pe intelesul unora). Am spus "bloc motor" pt ca unii nu fac deosebirea intre bloc si chiulasa asa cum nu fac deosebirea intre un pantof sport si ADIDAS, intre un copiator si un XEROX sau intre un ruptor-distribuitor si un DELCO. ;)
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline BXXENL

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #113 : 21.Ian.2011, 10:15:44 p.m. »
Mie imi pareti tare simpatici cand va agatati asa de fiecare cuvintel spus gresit de celalalt.

@adrian_r5, stai linistit, eu am inteles ce vroia sa zica Laurentiu, fac difernta dintre chiulasa si bloc motor, iar cei care nu pot face diferenta, au inteles si ei la ce anume bucata din bujie se referea Laurentiu.

Eu cred ca v-ati impuns destul, dar la varsta mea nici nu as putea sa visez sa va zic eu ce sa faceti si cum sa va comportati unul cu altul.

Ideea cu pompa de vacuum chiar este foarte buna. Merita investigat.  Desi daca ar fi ceva defect pe acolo, nu s-ar balbai mereu atunci cand franez cu ea pe liber? Si nu ar fi si franarea cumva afectata. Faranele suzukai sunt bestiale. (De cate ori ma urc in smart primele 2-3 frane sunt infricosatoare, am impresia ca n-am sa ma mai opresc. La SX4 frana tine de cum ating pedala, la smart are un pic de cursa moarta. Nu e nearisita frana, toate 3 pedalele au un pic de joc.)
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #114 : 21.Ian.2011, 10:28:47 p.m. »
1. Desi daca ar fi ceva defect pe acolo, nu s-ar balbai mereu atunci cand franez cu ea pe liber?
2. Si nu ar fi si franarea cumva afectata.
1. Nu stiu dar banuiesc ca in mers, scaderea turatiei (aproape de brusc) de la un mers accelerat la o turatie de relanti la care se adauga saracirea amestecului, ar putea duce la o "icnela" a motorului aproape de oprirea lui. La un mers consta e posibil sa nu se simta asa de tare daca defectul este abia "in fasa".

2. "Servo" nu are o alta sarcina decit sa usureze efortul in cazul nostru de apasare pe pedala in rest nu vad vreun alt impediment. Fara servo cred ca ar deveni ca o frina normala.
« Ultima Modificare: 21.Ian.2011, 10:30:38 p.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #115 : 21.Ian.2011, 10:49:14 p.m. »
1. Nu stiu dar banuiesc ca in mers, scaderea turatiei (aproape de brusc) de la un mers accelerat la o turatie de relanti la care se adauga saracirea amestecului, ar putea duce la o "icnela" a motorului aproape de oprirea lui. La un mers consta e posibil sa nu se simta asa de tare daca defectul este abia "in fasa".

2. "Servo" nu are o alta sarcina decit sa usureze efortul in cazul nostru de apasare pe pedala in rest nu vad vreun alt impediment. Fara servo cred ca ar deveni ca o frina normala.

1.Se poate verifica fenomenul prin scoaterea furtunului care intra in servo.Ar trebui sa se comporte la fel ca la franare,adica sa scada turatia aproape de oprire.Oricum si pe loc prin apasarea pedalei de frana ar trebui sa se auda scaparea de aer daca de aici este problema.

2.Este mai rau ca la o frana normala.Daca vrei sa experimentezi opresti motorul intr-o panta si dupa 2-3 pedale cu motorul oprit ai senzatia ca nu o mai poti opri.NU VA RECOMAND daca suferiti cu inima :D
 

Offline Laurentiu

Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #116 : 21.Ian.2011, 11:01:58 p.m. »
Este mai rau ca la o frana normala.Daca vrei sa experimentezi opresti motorul intr-o panta si dupa 2-3 pedale cu motorul oprit ai senzatia ca nu o mai poti opri.
Nu este numai senzatia ci chiar asa se intimpla - masina nu se mai opreste decit cu frina de mina.
In cazul descris mai sus (pct. 2), nu vorbim de "oprirea motorului" si actionarea pedalei ci de un motor in mers cu posibilitatea de a trage aer fals datorita spargerii furtunului de servo sau a membranei. In cazul asta nu stiu cum ar reactiona masina si am presupus ca frina ar ramine sa functioneze ca o frina normala hidraulica.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Iahim

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 345
  • Gen: Bărbat
  • Suzeta Splash 1,2
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #117 : 22.Ian.2011, 10:02:48 a.m. »
Poate urmatorul articol va ajuta sa intelegeti mai bine fenomenele mecanice:

ANPC: Benzinariile vand motorina indoita cu apa si benzina impura

http://www.manager.ro/articole/auto/anpc:-benzinariile-vand-motorina-indoita-cu-apa-si-benzina-impura-2406.html

 

Offline pentium3d

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 193
  • Gen: Bărbat
  • SX4 4WD GS / SX4 S-Cross 1.4 AllGrip Passion
Re: Turatie inconstanta a motorului la relanti- suzuki sx4
« Răspuns #118 : 23.Ian.2011, 12:56:22 a.m. »
Din moment ce bateria este in stare singura sa porneasca motorul, de fiecare data, exclud faptul ca ea ar constitui motivul fluctuatiilor de relanti,  mai ales ca e ajutata apoi si de alternator.

Offtopic insa si ceea ce vroiam sa aflu de fapt: s-a mentionat la un moment dat ca e indicata o oarecare cantitate de apa in bezina, care ar fi explicatia?
Oameni suntem toti. OAMENI sunt putini.