Buna seara si la multi ani!
Voiam sa va impartasesc experienta mea cu montarea instalatiei GPL. Ignisul e 1.5 benzina pe care mi-au montat la Buzau (Vernesti), este o instalatie BRC (
http://crcgrup.ro/instalatiigpl/2011/06/sequent-24-11/ ).
Montajul si instalatia a costat 2850 RON (decembrie 2012), a durat 4-5 ore si am decis sa montez la Buzau (desi se monteaza si in Bucuresti cu alte firme) pentru review-urile pe care le-am citit despre ei pe internet foarte favorabile.
Trecerea de pe benzina pe gpl se face automat, odata ce temperatura apei atinge aprox 30-40 de grade Celsius, nu se simte diferenta daca e pe benzina sau pe GPL ( o usoare pierde de putere am simtit la munte pe teren inclinat 30+ grade, masina plina). La drum intins sau in oras nu se simte nici o diferenta.
Singurul schimbare vizibila, ar fi roata de rezerva- care o port in portbagaj (am montat rezevor toroidal de 41 litri, in care in mod real incap aprox. 35 de litri - se incarca max. 80% din rezervor limitat de o supapa pentru siguranta) si faptul ca acum ma uit dupa indicatorul de combustibil in alt loc.
Astazi, cand am fost la RAR pentru omologare (158 de ron si 3 ore pierdute acolo), am intrebat un taximetrist cu un Logan care avea un stick verde cu GPL pe luneta, de cand are masina pe GPL si cum functioneaza: "Deocamdata am 100.000 km..nici nu m-am mai dus la vreo revizie.."
Deja regret ca nu am facut operatiunea asta cu cateva zecii de mii de km in urma.
P.S.: Caut un capac care acopera carligul de remontare fara, (plastic culoare neagra).