Pana la urma m-am riscat si am montat instalatia de gaz. Instalatia am luat-o din Praktiker, kit dedicat pentru Ignis, cu rezervor toroidal de 34 l,Tomasetto Stag 300-4 Plus. Montajul l-am facut la noi in oras, a iesit destul de bine, cu toate ca ei nu prea montasera Stag pana acum
. Adica montajul l-au facut foarte bine, reglajele ulterioare dezastru
Am deja vreo 3000 de km pe gaz si pot sa va spun urmatoarele:
Impresii pozitive:
1. Nu se simte deloc diferenta intre gaz si benzina ca putere
2. Consumul mixt pe toti km astia mi-a iesit 8.2 pe gaz. In aceleasi conditii consumam cam 7.5 benzina
3. Pot sa-mi calibrez singur instalatia, modelul asta de instalatie de gaz fiind unul foarte usor de calibrat (zic eu)
4. Nu miroase deloc, nimic
Impresii negative nu am deocamdata
Vreau sa mentionez totala lipsa de interes si nepasare a montatorilor fata de calibrare. Nu stiu cum e in tara, la alte firme dar cei de aici nu au vrut sa faca calibrare decat la relanti. Dupa montaj am avut o curba cu amestec foarte sarac. Efectiv mi s-a aprins Check engine de cateva ori, am mers inapoi, mi-au sters eroarea, au mai bibilit ceva la harta de calibrare dar dupa cativa km iar s-a aprins.
Drept urmare, am cumparat o interfata cu 60 de ron si mi-am calibrat-o singur in mers. Adica eu la volan si nevasta cu laptop-ul in brate, urmand indicatiile pilotului. Sper sa pot atasa si cateva poze