Lui Laurentiu ii place suspansul
Nu. Am crezut ca nu sint oameni interesati sa afle unele mici trucuri.
Pt a nu avea stergatoarele incarcate cu gheata si a se evita ruperea lamei de stergere, trebuie urmate niste mici sfaturi:
- in momentul opririi motorului, butonul de dirijare a aerului se va lasa in pozitia de "aer picioare";
- la pornirea motorului si pina la formarea apei pe parbriz, butonul de dirijare a aerului se va pune pe pozitia "degivrare totala", ventilator pe ultima treapta; dupa aparitia apei pe parbriz, se va putea actiona stergatoarele;
- in rezervorul lichidului de spalat parbrizul se vor pune 200-250 ml de alcool tehnic;
- la mersul cu viteza in perioada rece, pt a nu se forma pojghita de gheata pe parbriz, se va lasa ventilatorul in pozitia 2 si butonul de degivrare pe pozitia "degivrare totala" sau "degivrare + picioare".
Pt evitarea "lipirii" portierelor in urma inghetului provenit din condens sau dezghet-inghet, chederele se pot unge cu strat subtire de glicerina sau pasta de barbierit.
Pt evitarea aburirii geamurilor laterale, dupa o spalare cu spirt si uscare, se poate folosi o ungere fina cu pasta de barbierit (operatia trebuie facuta intr-un loc incalzit pt a se putea intinde foarte bine pasta). Pt cei reticienti la aceasta metoda, le propun sa faca un test pe oglinda din baie dupa care sa faca mult abur.