Autor Subiect: Problema pornire Ignis  (Citit de 35050 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #70 : 04.Nov.2015, 11:41:42 a.m. »
sanduraveica -  Iti multumesc pentru oferta, daca pana la urma o sa am nevoie de date de comparat, o sa vin eu pana la tine, ca doar este interesul meu.
De curiozitate, cati km ai facut cu masina si ce-ai schimbat pe ea pana acum ?

Multumesc.
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline Laurentiu

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #71 : 04.Nov.2015, 01:03:26 p.m. »

Laurentiu - sondele lambda sunt acelasi drac cu senzorii de oxigen.

E bine de retinut. :)
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #72 : 04.Nov.2015, 08:38:02 p.m. »
Domnilor, dupa ce masina a mers 2h neintrerupt astazi, la 4 ore de la oprirea motorului, tensiunea in baterie, la rece, era de 11.7v si a pornit greu.
Am oprit-o imediat, i-am dat cheie din nou...si-a pornit greu.  Am pus o baterie buna...si surpriza, masina a pornit la sfert.
Tinand cont ca Boschul Silver S4 001 are deja 3 ani, si tinand cont ca vine iarna, nici nu mai stau sa-mi bat capul, o schimb direct cu o Varta Blue 44AH 544401042 B36 noua.
Faptul ca pornea greu sau nu pornea, cred ca a fost cauzat de doi factori, respectiv benzina proasta cu care a alimentat sotia in Pitesti la statia no-name si bateria obosita. (plus alti factori constanti, uzura bujiilor, a EGR-ului, clapeta murdara, etc)
Daca nu mai auziti nimic de mine pe aici in urmatoarea perioada, bateria a fost cauza.  :happy:

P.S. Ne vedem la sectiunea cu manerul de la haion, cel vechi nu mai exista deloc...si am gasit un baiat care le toarna dintr-un amestec solid, la un cost de 200Ron (fata de 117 Euro+TVA cat vrea Suzuki pe manerul ala)



« Ultima Modificare: 04.Nov.2015, 08:45:07 p.m. de alexandru.nae »
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline sanduraveica

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #73 : 04.Nov.2015, 10:05:33 p.m. »
     Se pare ca au fost doua cauze(benzina proasta si bateria obosita) care, cumulate au dat un defect ciudat si greu de descifrat. Bine ca ai scapat chiar daca ai facut ceva cheltuieli pa langa. Ai scapat si de  Pasul 6. ;) Pe mandra mea din parcare o am din 2007, de noua, are 58000km. In garantie mi-au schimbat oalele impreuna cu rulmentii aia de sus unde se prind amortizoarele din fata, un capat de bara dreapta, cele doua brate care tin puntea spate,(la ele chiar erau distruse bucsele de cauciuc, consumabile la fiecare an indiferent de nr. de km, numai benzina buna, spalata, bibilita pana la obsesie. Am schimbat si bateria  acum o luna daca te uiti pe topical dedicate ai sa vezi inclusive poza. Cam atat.   
  • Ignis
 

Offline Laurentiu

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #74 : 05.Nov.2015, 08:39:21 a.m. »
Daca nu mai auziti nimic de mine pe aici in urmatoarea perioada, bateria a fost cauza.  :happy:
Totusi, mai ramine o intrebare care se impune a fi pusa: care a fost cauza defectarii atitor pompe (2-3 buc.) de benzina?

P.S. Dintre atitia meseriasi la care ai fost, nu s-a gasit nici unul care sa testeze starea bateriei?
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #75 : 05.Nov.2015, 11:05:54 a.m. »
sanduraveica - oho, ai schimbat ceva pe ea, eu i-am facut reviziile la fiecare 12 - 15.000km, iar de schimbat, doar bateria acum 3 ani si flansele de la amortizoare + discurile de frana. (discuri care ar mai fi mers 10.000km...)

Laurentiu - prima pompa a murit de batranete, cea de-a doua pompa (no-name) a murit din cauza calitatii slabe. Cea de-a treia se pare ca n-ar fi murit, ci doar m-a mintit cel de la service ca a schimbat-o pe garantie. Mecanicul care s-a ocupat de masina... mi-a spus marti cand am dat rezervorul jos sa-l curat, neoficial,  ca nu s-a atins de pompa atunci cand seful serviceului mi-a zis ca a schimbat-o.
Discutand in dimineata asta cu tipul de la care voi lua manerul de haion turnat, omul mi-a zis ca se ocupa doar de Suzuki, ca are 20 de ignisuri dezmembrate si ca majoritatea oamenilor care au sunat, au cerut manerul de haion si releul de la pompa de benzina + pompa.
Acum, ca omu` m-a pacalit elegant sau nu, mi-am comandat si eu un releu de pompa impreuna cu manerul. Poate si releul are o problema.

P.S. Dintre atatia meseriasi la care am fost, se pare ca nimeni nu s-a gandit la baterie, si nici eu nu m-as fi gandit daca n-as fi facut munca de detectiv in ultimele 10 zile.

« Ultima Modificare: 05.Nov.2015, 11:10:35 a.m. de alexandru.nae »
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline Laurentiu

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #76 : 05.Nov.2015, 02:47:08 p.m. »
Mecanicul care s-a ocupat de masina... mi-a spus marti cand am dat rezervorul jos sa-l curat, neoficial,  ca nu s-a atins de pompa atunci cand seful serviceului mi-a zis ca a schimbat-o.

P.S. Dintre atatia meseriasi la care am fost, se pare ca nimeni nu s-a gandit la baterie, si nici eu nu m-as fi gandit daca n-as fi facut munca de detectiv in ultimele 10 zile.
Inca se merge pe inselarea credibilitatii clientului.  :(

Efectuarea unor masuratori a bateriei (in gol, in sarcina si in timpul incarcarii pe alternator), e cea mai simpla verificare de pe masina, fara costuri si care poate da destule rezolvari unor probleme in functionarea motorului. Ar fi indicat ca de fiecare data cind apar probleme electrice, sa se inceapa cu aceasta verificare.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #77 : 05.Nov.2015, 03:01:38 p.m. »
Nu este chiar inselare in adevaratul sens al cuvantului, pentru ca nu mi-a luat bani pe asa zisa schimbare a pompei, a argumentat cu faptul ca a schimbat-o la furnizor pe garantie.
Inclin sa cred ca avea nevoie de mai mult timp sa se uite la masina...si m-a mintit ca asteapta pompa noua. (am lasat masina acolo 2 zile)
Fiecare repara cum il taie capul, probabil ca manualul de service scrie explicit care poate fi cauza anumitor simptome, dar avand un volum f. mare de munca, nu mai sta nici dracu` sa urmeze procedurile.
Oricum, dupa experienta asta cu masina sotiei, incepe sa-mi placa sa-mi bag nasul in masini, prin urmare o sa ma apuc sa-mi caut un tester bun asa ca o sa fiu din ce in ce mai greu de pacalit. :)
« Ultima Modificare: 05.Nov.2015, 03:13:52 p.m. de alexandru.nae »
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #78 : 12.Nov.2015, 04:13:01 p.m. »
Domnilor, am schimbat bateria cu o saptamana in urma si toate problemele mele au disparut ! :)
Multumesc pentru tot sprijinul acordat.
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #79 : 12.Nov.2015, 09:17:23 p.m. »
Later update: acum, dupa ce mi-a mancat ficatii 2 luni, vreau sa o vand. Daca stiti pe careva interesat, va rog PM.
Se vinde cu toata povestea derulata in ultimele 2 luni + cateva alte povesti cu final fericit. :)

Multumesc.
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a